וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אנחנו צריכים להיות יציבים בצמרת"

מאמן באר שבע סימן מטרות לאחר ה-0:2 מול בית"ר. ברדה: "לא יכול להיות יותר טוב". אלי כהן על הרוש: "זה חלק מהמשחק"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע רשמה סיפתח מרשים למדי הערב (שבת) במשחק פתיחת העונה בליגת העל, בו ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים במשחק חוץ בנערך באצטדיון רמת גן. הקבוצה מבאר שבע, שפותחת עונה עם ציפיות גבוהות במיוחד, נעזרה בעיקר בתצוגה רעה של שוער בית"ר ירושלים אריאל הרוש, שירצה לשכוח את המשחק הזה מהר מאוד. סיראז' נאסר העלה את באר שבע ל-0:1 בדקה ה-19 עם נגיחה מקרוב אחרי שהרוש שמט לשערו הוא, ובדקה ה-90 הרוש שגה בשנית כשהגיב רע לכדור של תומר סוויסה.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יכול להיות מרוצה. אלישע לוי/ברני ארדוב

אלישע לוי: "באר שבע צריכה להיות פקטור, לא כמו אשתקד"

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי אמר בסיום: "ברור שהצלחה נמדדת לאורך עונה שלמה אבל תמיד טוב לפתוח בצורה טובה, בעיקר בחוץ. נראינו טוב בחלקים גדולים של המשחק. במחצית השנייה קצת איבדנו את האמצע, השחקנים הלכו אחורה אולי בגלל החשש שזה משחק ראשון, אבל ניצחנו וזה מה שחשוב".

לוי הוסיף: "לא שיחקנו טוב כמו במחצית הראשונה, ונפלנו גם קצת כיחידים. נאסר ובוזגלו נפצעו וירדו, אבל כדורגל זה עניין של מומנטום, ובסך הכל למשחק אחד אני מרוצה. בוזגלו שיחק טוב, ברדה עובד קשה מאוד על המגרש, והוא החתמה מצויינת, אמרתי את זה לפני הרבה זמן ואני אומר גם עכשיו. לא אמרתי שאנחנו לא יכולים לזכות באליפות, אבל אני גם לא אומר ההיפך. אנחנו צריכים להיות יציבים, להיות בצמרת העליונה וזה אומר לבוא ולהיות פקטור, ולא כמו שהיינו בשנה שעברה".

כוכב הפועל באר שבע, אליניב ברדה היה מרוצה מהבכורה המחודשת שלו בקבוצה ואמר: "לא יכול להיות יותר טוב. שיחקנו כדורגל מצויין בפתיחה. אחר כך קצת הלכנו אחורה, אבל למשחק ראשון עם כל הפרפרים בבטן, הכי חשוב שהצלחנו לקחת את הנקודות". על האוהדים אמר ברדה: "התגעגעתי. מה יש להגיד? ההצגה הכי גדולה היתה של הקהל, וכל הכבוד להם".

על היכולת האישית שלו אמר ברדה: "הרגשתי בסדר. זו פעם ראשונה ששיחקתי 90 דקות העונה, כי גם במשחקי ההכנה לא עשיתי את זה, ואני שמח שזה עבר בסדר". על המשחק הבא של הקבוצה, מול הפועל תל אביב, אמר השחקן: "עכשיו ניתן למאמן שלנו למצוא את נקודות התורפה מהמשחק הזה, נשמח היום ואחר כך נתחיל לעבוד לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. בוא נקווה שוסרמיל יהיה מלא, ושנצליח לשלוח את האוהדים עם חיוך הביתה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע מול לנדרי מולמו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
רוצים לשמח את האוהדים גם מול הפועל תל אביב. ברדה/ברני ארדוב

השחקן המצטיין של באר שבע, גל אראל אמר בסיום: "היתה לנו מחצית ראשונה טובה, אבל אז חזרנו קצת אחורה וזה טבעי. אני שמח שיצאנו עם שלוש נקודות. היו הרבה דיבורים השבוע על הלחץ שהיה עלינו. אני אישית אוהב לבוא יותר כאנדרדוג אבל באנו היום כפייבוריטים, ניצחנו וזה טוב מאוד לפתוח ככה את העונה".

על הסגל הנוצץ שמחזיקה בו באר שבע העונה אמר אראל: "אני לא אוהב את המונח כוכבים. יש סגל טוב, יש צוות מקצועי טוב ואם נבוא למשחקים כפייבוריטים, זה אומר שנהיה בחלק העליון של הטבלה ואני קונה את זה". על האפשרות שהקבוצה תנצח גם את המשחק הבא שלה, מול הפועל תל אביב, אמר השחקן: "לא חושב שזו תהיה הצהרת כוונות כל כך מהר. אם ננצח זה ייתן לנו דחיפה אדירה. נבוא מוכנים".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חייב חיזוק, ומהר. אלי כהן/ברני ארדוב

אלי כהן: "זו לא בית"ר האמיתית, חסרו המון שחקנים"

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן אמר בסיום: "עלינו עם חבורה צעירה של שחקנים שלחלקם זו הייתה פעם ראשונה בליגת העל. הם נתנו הכול, אבל זה לא הספיק. היו לנו שלושה מצבים שלא ניצלנו אותם. רצינו להתחיל ברגל ימין אבל התחלנו ברגל שמאל לצערי. אנחנו מתכוונים לצרף בקרוב שנים או שלושה שחקנים ונקווה שנראה יותר טוב".

לגבי העובדה ששיחק בסגל חסר והחלק של ההנהלה בכך: "היינו בסגל חסר מאוד. זו הייתה טעות, אבל אני מתרכז רק בצד המקצועי ורוצה להכין את הקבוצה הכי טוב שאפשר. זה הכי חשוב, זה התפקיד שלי".

לגבי אריאל הרוש, שרשם שתי טעויות שהובילו לספיגת שערים: "אי אפשר לשים הכל עליו, מה שקרה זה חלק מהמשחק. יש לנו עוד דרך ארוכה, הסגל שלנו דליל מאוד וכרגע זה לא מספיק. השחקנים נלחמים ורוצים, אבל אי אפשר להטיל את המושכות על שבעה שחקנים צעירים. אם יהיו כאן עוד שחקנים מובילים, יהיה טוב יותר, כי לצעירים צריך לתת עוד זמן. אני לא מודאג מהמשחק. זאת לא הקבוצה שתהיה לנו בהמשך, חסרנו הרבה מאוד שחקנים. שלושה שחקני רכש יצטרפו השבוע, אחר כך אני מקווה שעוד שניים יגיעו, אבל כרגע זה המצב ועם זה צריך לרוץ הלאה".

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"אי אפשר להאשים אותו בהכול". הרוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully