וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר סביליה קיבל הצעה רשמית להיות מנכ"ל בית"ר ירושלים

19.8.2013 / 17:26

שחקן העבר, שהועדף על ידי העמותה, עשוי להחליף את קורנפיין. המשחק מול באר שבע ב-20:15 בשבת: "אי אפשר היה לשנות"

ניר סביליה קיבל הצעה רשמית להתמנות לתפקיד מנכ"ל בית"ר ירושלים. שחקן העבר צפוי להשיב בימים הקרובים. סביליה, ששיחק בעבר בקבוצה, הוזכר במשך כל הקיץ כמועמד לתפקיד, ולאחר שאיציק קורנפיין פוטר מתפקידו, הוא הפך למועמד המועדף של עמותת האוהדים. בבית"ר מקווים שישיב בצורה חיובית, וההערכות הן שם הוא אכן ימונה, סביליה יקבל סמכויות נרחבות.

ניר סביליה. אביב חופי
יקבל סמכויות נרחבות. סביליה/אביב חופי

בית"ר ירושלים התבשרה היום כי משחק פתיחת העונה נגד הפועל באר שבע באיצטדיון רמת גן ייערך בשבת בשעה 20:15, ויועבר בשידור ישיר בספורט1. הקבוצה ביקשה לדחות את המשחק כדי להתחשב באוהדיה המסורתיים, אבל כרגע זו השעה שנקבעה. עם זאת, בהתאחדות הבהירו כי ייתכנו שינויים.

בקבוצה הסבירו: "כל הגורמים (ההתאחדות וצ'רלטון) היו מוכנים לבוא לקראת בית"ר ולהעביר את המשחק ביום א'. כיוון ששני משחקים היו מתקיימים בבלומפילד בשבת, נוצר מצב שאין אפשרות להחליף את יום המשחק".

בבית"ר קיבלו היום הודעה שהמנויים שנמכרו לא יהיו מונפקים עד מחזור הפתיחה וכלל הנראה מי שרכש מנוי למחזור הפתיחה יוכל לקבל כרטיס עם הצגת תעודת זהות בקופות ברמת גן.

ובתוך כך, הקבוצה הודיעה היום על הכנסת שותפה עסקית. מדובר בחברת אליאב בבעלותו של אלי ארביב. החברה מתמחה בבניה ועיצובי בתים. סדר גודל העסקת נאמד בכמה מאות אלפי שקלים וזוהי חלק מהפעילות המתמשכת לקירוב אנשי עסקים במועדון המתחדש.

סינטאיהו סלליך שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
צפוי להיות מושאל לבית"ר. סלליך/ברני ארדוב

בבית"ר מקווים שדור מלול יחתום היום על חוזה לשנה אחת במועדון עם אופציה לעונה נוספת, כאשר במקביל חיים רביבו צפוי להיפגש עם יעקב שחר ב-48 שעות הקרובות בניסיון לסכם על מעברו של סינטיהו סלליך כאשר בית"ר צפויה לשלם השאלה עבור הקשר. בבית"ר עדיין ממתינים לתשוב האם פבלו קונטרראס מסכים להגיע לישראל, אך במידה ולא יעשה זאת, בימים הקרובים יפנו לאופציות אחרות.

בית"ר החתימה את הבלם טל כחילה על חוזה לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת, ורוצה לראות אותו מתפתח במועדון. כחילה עבר בבקרת התקציבים וצפוי לפתוח נגד הפועל באר שבע. איציק כהן ערך אתמול את אימון הבכורה וגם הוא צריך לחתום עד ליום חמישי על חוזהו ולעבור בבקרת התקציבים על מנת להיות בסגל במשחק הפתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully