וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צ'לסי סיכמה עם אנז'י על מכירת וויליאן"

לפי "גארדיאן", אברמוביץ' סגר בטלפון עם קרימוב את מכירתו, שתושלם בשבוע הקרוב תמורת 32 מיליון לי'. זעם בטוטנהאם

נראה שז'וזה מוריניו ידע על מה הוא מדבר כשרמז שצ'לסי "תגנוב" את וויליאן מטוטנהאם, ובסופו של דבר הוא ישחק בסטמפורד ברידג'. כלי התקשורת בבריטניה מפרסמים היום (שבת) כי צ'לסי סיכמה עם אנז'י מחצ'קלה, קבוצתו של החלוץ הברזילאי, על העברתו תמורת 32 מיליון ליש"ט, כשני מיליון ליש"ט יותר ממה שטוטנ האם הציעה לשחקן. לפי "גארדיאן" העסקה תושלם רשמית בשבוע הקרוב.

וויליאן במדי אנז'י מחצ'קלה. Epsilon, GettyImages
ביי טוטנהאם, שלום צ'לסי? ככה זה נראה. וויליאן/GettyImages, Epsilon

עוד מפרסם "גארדיאן" שמה שהוביל לסיכום בין הקבוצות זה שיחת טלפון בין הבעלים של צ'לסי רומן אברמוביץ' לבעלים של אנז'י, האוליגרך הרוסי סולימאן קרימוב, שבה השניים קבעו שהשחקן בן ה-25 ישחק בסטמפורד ברידג'.

וויליאן כבר הגיע השבוע למתקן האימונים של טוטנהאם ועבר בדיקות רפואיות, אבל כשבמשרדי ההנהלה בווייט הארט ליין קיבלו שיחת טלפון מפתיעה מצ'לסי, שאנשיה בישרו להם שהם קיבלו אישור מאנז'י מחצ'קלה לנהל מו"מ, היה ברור לקבוצה מצפון לונדון שמתחיל קרב על השחקן, שמאמן התרנגולים אנדרה ווילאש בואש רצה אצלו כבר בינואר השנה.

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי. רויטרס
יש לו הרבה שחקנים התקפיים? אז יהיה עוד אחד. מוריניו/רויטרס

טוטנהאם זועמת על המחטף. לפי מקורות בקבוצה, היו"ר דניאל לוי האמין כי צ'לסי לא מעוניינת באמת בשחקן משום שלמוריניו שפע של שחקנים בחלק הקדמי. בטוטנהאם טוענים כי לשחקן עצמו לא הייתה מילה בנושא המעבר. עתה השאלה היא איך יפשיע המחטף המסתמן על עסקת העברתו של גארת' בייל לריאל מדריד, שכן לפי ההערכות טוטנהאם הייתה אמורה להשתמש בכספי מכירתו של הקשר האנגלי לרכישת וויליאן. כעת, כשוויליאן עושה את דרכו לצ'לסי, ובייל בדרך לריאל מדריד, טוטנהאם תחסר שחקן התקפה. בטוטנהאם כבר איימו שאם וויליאן יברח להם, המועדון לא ימכור את בייל לריאל מדריד.

בין המועדונים זורם דם רע כבר מלפני שנתיים, כשלוי סירב למכור לצ'לסי את לוקה מודריץ' תמורת 40 מיליון ליש"ט. הדבר הוביל לסכסוך בין אברמוביץ' ללוי. בנוסף, גם מערכת היחסים בין מוריניו לווילאש בואש, שהיה עוזרו בעבר בפורטו, נפגעה.

דניאל לוי נשיא טוטנהאם. Toby Canham, GettyImages
אין לו סיבה לחייך. דניאל לוי/GettyImages, Toby Canham

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully