וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גארת' בייל יוצג בריאל מדריד ביום שבת

בספרד משוכנעים כי העסקה הגדולה אי פעם קרובה להיחתם, הבלאנקוס הכינו את הבמות. הוולשי ירוויח כ-10 מיליון יורו לעונה

חתימה רשמית עדיין אין, אולם בספרד משוכנעים כי בסוף השבוע הקרוב תושלם העסקה היקרה בתולדות הכדורגל העולמי, כאשר גארת' בייל יעבור מטוטנהאם לריאל מדריד תמורת כ-100 מיליון יורו. הצדדים נפגשו פעם נוספת ביום רביעי וסיכמו את מרבית התנאים, כשב'אס' טוענים כי אנשי ריאל מדריד מתכננים להציג לראווה את הרכש הנוצץ שלהם כבר מחר בסנטיאגו ברנבאו, על גבי במות שהוכנו במיוחד למאורע המסקרן. בייל יקבל את החולצה מספר 11, ועל פי הערכות צפוי להרוויח כ-10 מיליון יורו לעונה, מה שיהפוך אותו למשתכר הגבוה ביותר בשורות הבלאנקוס, בצוותא עם כריסטיאנו רונאלדו וקאקה.

ריאל מדריד כבר החלה למכור חולצות של גארת' בייל

ראול ריגש את אוהדי ריאל מדריד וכבש במשחק ראווה

ז'וזה מוריניו יגנוב לטוטנהאם את וויליאן?

גארת' בייל שחקן טוטנהאם. רויטרס
קרוב מתמיד לסגנית האלופה הספרדית. בייל/רויטרס

גם הארי רדנאפ, מאמנו לשעבר של בייל בטוטנהאם, משוכנע שהעסקה תצא לפועל: "אין ספק שזה הולך לקרות. עכשיו, כשטוטנהאם הוציאה כל כך הרבה כסף, אין סיכוי שהיא תוותר על העסקה. וגארת' רוצה לעזוב. כולנו יודעים את זה". אגב, באתר הרשמי של הספרס הורידו את תמונתו הגדולה של הכוכב הוולשי, שנישאה אמש בגאון בחלק העליו של האתר וכעת כבר לא מופיעה בו.

בייל (24) עלה לבוגרים של סאות'המפטון באפריל 2006, כשהוא בסך הכל בן 16 ושנה לאחר מכן כבר עבר לטוטנהאם תמורת כ-7 מיליון ליש"ט. במדי הספרס הפך הקשר לאחד השחקנים הטובים בפרמיירליג, כאשר בשתי העונות האחרונות אף נבחר לשחקן השנה של השחקנים, ובשלוש העונות האחרונות נכלל בנבחרת העונה של הליגה הנוצצת. את תקופתו הפנטסטית בטוטנהאם הוא מסיים עם 42 שערים ב-146 משחקים, כשבנבחרת וויילס מאזנו עומד על 11 כיבושים ב-41 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully