וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו רומז: וויליאן יחתום בסופו של דבר בצ'לסי

גוברות ההערכות שצ'לסי תגנוב את הברזילאי שכבר עבר בדיקות בטוטנהאם. מוריניו: "לדעתי הוא החליט היכן הוא ישחק"

לונדון כמרקחה. אף אחד לא באמת יודע מה מתרחש מאחורי הקלעים בכל הנוגע לעסקת ההעברה של וויליאן מאנז'י מחצ'קלה לטוטנהאם, אבל כלי התקשורת בממלכה טוענים שצ'לסי וז'וזה מוריניו אכן מנסים לגנוב את הברזילאי מתחת לאף של התרנגולים והמאמן הפורטוגלי אף שלח היום כמה רמזים עבים לכך.

וויליאן כבר הגיע למתקן האימונים של טוטנהאם ועבר בדיקות רפואיות, אבל אמש (חמישי) החלו לצוץ דיווחים על כך שבזמן שהוא וסוכנו היו במשרדים של התרנגולים, הם קיבלו שיחת טלפון מפתיעה מצ'לסי, שאנשיה בישרו להם שהם קיבלו אישור מאנז'י מחצ'קלה לנהל מו"מ. הקבוצה הרוסית אגב, תקבל עליו כ-30 מיליון ליש"ט.

וויליאן במדי אנז'י מחצ'קלה. Epsilon, GettyImages
פניית פרסה? וויליאן/GettyImages, Epsilon

אתמול נראה היה שייתכן שהדיווחים הללו נשתלו בתקשורת על ידי סוכנו של וויליאן, שניסה להפעיל לחץ דרך אתרי האינטרנט במטרה להעלות את שכרו של השחקן בטוטנהאם, אבל היום התגברו ההערכות שהברזילאי אכן קיבל שיחת טלפון מנציגי צ'לסי, אולי אפילו ממוריניו עצמו.

היום מוריניו שלח רמז עבה לכך שדווקא הוא יאמן את הברזילאי ולא עוזרו לשעבר, אנדרה וילאש בואש: "אני חושב שוויליאן כבר החליט היכן הוא רוצה לשחק, אבל אני לא רוצה לדבר כי הכדורגל יכול לבגוד בך לפעמים. לפעמים אתה צריך להסתיר דברים ולא לדבר עליהם. אם אתם זוכרים, אמרתי שאני מרוצה מהסגל שיש לי, אבל כל מאמן תמיד רוצה עוד משהו ואנחנו אף פעם לא סוגרים את הדלת. וויליאן עבר בדיקות רפואיות בטוטנהאם, אבל זו בעיה כשעושים בדיקות לפני שחותמים על חוזים".

אנז'י רכשה את הקשר הברזילאי משחטאר דונייצק תמורת כ-35 מיליון יורו בינואר האחרון, אבל לאחרונה החליט הבעלים שלה על מכירת חיסול, מה שסלל את הדרך להתעניינות גדולה בו מכיוון הפרמיירליג. ליברפול נחשבה למועמדת הבכירה לרכוש אותו, אך לבסוף טוטנהאם הייתה זו שהגיעה לסיכום עם הקבוצה הרוסית. וויליאן נחת בלונדון וניהל מו"מ עם התרנגולים בשלושת הימים האחרונים, אבל ביקש 24 שעות נוספות כדי לתת תשובה סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully