וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 23.8

ארסנל מוכנה להציע 80 מיליון יורו עם בנזמה ודי מריה, לאונרדו מתכנן קאמבק, פיורנטינה השיגה יהלום, ברצלונה מחפשת בלם צעיר בפורטוגל. כל ההעברות והשמועות מהעולם

העברות

* הקשר המבטיח חרלמפוס מבריאס (19) עבר מפנאתינייקוס לסנדרלנד תמורת כ-2.7 מיליון יורו. מבריאס נחשב לאחד מהכישרונות הגדולים של הכדורגל היווני והספיק ללבוש את מדי הנבחרת הבוגרת פעמיים.

* אתלטיק בילבאו רכשה מגרנאדה את הקשר בן ה-28 מיקל ריקו תמורת 2.8 מיליון יורו. ריקו שיחק בקבוצה האנדלוסית מאז קיץ 2010 ובעונה שעברה רשם 37 הופעות בליגה, כולן בהרכב הפותח.

* עוד מבילבאו: הבאסקים השאילו לסלטה ויגו את המגן השמאלי ג'ון אאורנצ'ה. השחקן בן ה-21 שותף ב-31 משחקים בכל המסגרות במדי אתלטיק בעונה שעברה.

* קני מילר בן ה-33 הודיע על פרישה מנבחרת סקוטלנד אחרי 69 ו-18 כיבושים. השער האחרון של שמשחק היום בונקובר מה-MLS, היה בשבוע שעבר בהפסד 3:2 לאנגליה במשחק ידידות בוומבלי.

* ניס השאילה לסרקל ברוז' את השוער ז'וריס דל. הצרפתי בן ה-23 פתח ב-10 המשחקים הראשונים בעונה שעברה, אבל לאחר מכן ירד לספסל של ניס.

* הקשר ווילם יאנסן הושאל מטוונטה אנסחדה לאוטרכט עד סיום העונה. זו התחנה הרביעית בקריירה של ההולנדי בן ה-27, ששיחק לפני כן גם בוונלו וברודה.

* קשר נבחרת צפון אירלנד, פאדי מקורט, חתם לעונה בבארנסלי מליגת המשנה באנגליה. מקורט בן ה-29 שיחק בחמש השנים האחרונות בסלטיק וסיים את חוזהו בתום העונה שעברה.

* קטאניה השאילה לספציה מהסרייה ב' את אנדראה קטלאני. הקשר-חלוץ בן ה-25 הושאל בעונה שעברה לססואלו וסייע לה לעלות ליגה עם 6 שערים ו-7 בישולים.

* קובאן קרסנודאר רכשה מנסיונאל את גונסאלו בואנו. הקשר-חלוץ בן ה-20 הרשים באליפות העולם עד גיל 20 שנערכה בטורקיה מוקדם יותר בקיץ והוא עלה לרוסים כ-4 מיליון יורו.

* אנז'י מחצ'קלה ממשיכה למכור שחקנים וכעת הגיע תורו של הבלם הברזילאי ז'ואאו קרלוס, שעבר לספרטק מוסקבה תמורת 750 אלף יורו. אנז'י קנתה את קרלוס מגנק תמורת 2.5 מיליון יורו בינואר 2011.

חרלמפוס מבריאס, שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
נחת בצפון-מזרח אנגליה. מבריאס/GettyImages

שמועות

* 'דיילי מייל' מדווח שדניאל לוי, יו"ר טוטנהאם, כל כך זועם על הניסיון של צ'לסי להחתים את וויליאן, עד שהוא מאיים שאם הבלוז יקדימו את קבוצתו במרדף להחתמת הברזילאי, הוא יטרפד את העברת גארת' בייל לריאל מדריד.

* ועוד בגזרת גארת' בייל: ב'מארקה' מדווחים שהוולשי ירוויח 10 מיליון יורו לעונה, מה שיהפוך אותו, בצוותא עם כריסטיאנו רונאלדו וקאקה, למשתכר הגבוה ביותר בריאל מדריד.

* ב'דיילי טלגרף' מדווחים על תכנית משוגעת למדי של ארסנל, שמוכנה לשלם לא פחות מ-80 מיליון יורו על שני כוכבי ריאל מדריד, אנחל די מריה וקארים בנזמה.

* בזמן שצ'לסי מנסה להחתים את ויין רוני, דיווח טרי באנגליה טוען שמנצ'סטר יונייטד מעוניינת בחואן מאטה, והקשר הספרדי עשוי להישלח לאולד טראפורד עם או בלי קשר לעסקת רוני.

* רומלו לוקאקו, חלוצה הצעיר של צ'לסי, הצהיר שהוא לא חושש מהגעתם האפשרית של רוני או סמואל אטו לסטמפורד ברידג': "אם הם יכולים לשפר את הסגל, למה לא?".

* מאמן ליברפול ברנדן רוג'רס הודה שקבוצתו תנסה להחתים בלם חדש, בעקבות הידיעה על כך שסבסטיאן קואטס הפצוע ייעדר ממרבית העונה.

* על פי "או ז'וגו" הפורטוגלי, ברצלונה מאוד מתעניינת בשני הבלמים בני ה-20, טיאגו אילורי מספורטינג ליסבון ודייגו רייס מפורטו. על פי הדיווח, האימפריה הקטלאנית עשויה לנסות לרכוש את אחד מהם כבר בחלון ההעברות הנוכחי.

חואן מאטה, שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
יקרב את עסקת רוני? חואן מאטה/רויטרס

* יובנטוס מסרבת לסגת ממגן-קשר נאפולי קאמילו סוניגה והיא ממשיכה לנסות לשכנע את הקבוצה מדרום איטליה למכור אותו. הקולומביאני מצידו מסרב בשלב זה להאריך את חוזהו בנאפולי בגלל הרצון שלו להגיע לגברת הזקנה.

* באיטליה מדווחים שאחת האפשרויות המעניינות של רומא לחיזוק במקומו של אריק לאמלה שנמצא בדרכו לטוטנהאם, היא החתמתו של אנחל די מריה.

* לאונרדו, שהתפטר הקיץ מתפקידו כמנהל הספורטיבי של פריס סן ז'רמן, הצהיר שהוא עשוי לחזור בתפקיד כלשהו לאינטר, אותה אימן בתחילת 2011.

* פיורנטינה הקדימה את טוטנהאם במירוץ אחרי אנטה רביץ', החלוץ הקרואטי בן ה-18 של ספליט, ותשלם תמורתו 4.5 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully