וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 22.8

ארסנל העבירה לריאל הצעה על בנזמה, מוריניו מחכה לרוני, ונגר מרים ידיים, אטו קרוב לאינטר, מודריץ' רוצה לאנגליה וריאל תשלם סכום אסטרונומי על גארת' בייל. השמועות וההעברות

העברות

* אחרי משא ומתן מתמשך, הקשר הכישרוני דניס סוארס חתם רשמית על חוזהו בברצלונה והוצג כשחקנה החדש. סוארס בן ה-19 מגיע ממנצ'סטר סיטי, ובשלב ראשון צפוי להצטרף לקבוצת המילואים של ברצלונה.

* קשר נבחרת קולומביה, אבל אגילאר, חתם לשלוש שנים בטולוז, אליה הוא עבר מהרקולס אליקנטה הספרדית. הסגולים-לבנים שילמו עליו 2 מיליון יורו.

* אינטר השאילה לבולוניה את הקשר האורוגוואי דייגו לקסאלט (20), שהגיע אליה בתחילת הקיץ. הוא ישוב לנראזורי בתום עונת 2013-14.

* הבלם אלסנדרו גאמבריני (31) הושאל מנאפולי לגנואה אחרי עונה מאכזבת מבחינה אישית בדרום איטליה.

* ויטסה ארנהם השאילה לבארנסלי מליגת המשנה באנגליה את החלוץ הנורבגי מרכוס פדרסן, שהתבלט באליפות אירופה לנבחרות צעירות מוקדם יותר הקיץ.

* סקוט סינקלייר שהתקשה למצוא את מקומו במנצ'סטר סיטי מאז שהגיע אליה לפני שנה, הושאל לווסט ברומיץ' עד סיום העונה. לבאגיז ששילמו על ההשאלה 2 מיליון ליש"ט, תהיה אופציה לרכוש אותו בתום העונה.

* ראן השאילה ללוריין את הקשר ההתקפי סדיו דיאלו (22). ראן קנתה אותו לפני שנה מבאסטיה תמורת למעלה מ-3.5 מיליון יורו.

* גארת' סאותג'ייט, בלם העבר של נבחרת אנגליה ומי שאימן את מידלסברו בין השנים 2006-2009, מונה למאמן נבחרת אנגליה הצעירה וחתם לשלוש שנים.

* דינמו זגרב פיטרה את מאמנה קרונוסלב יורצ'יץ' בעקבות ההפסד הביתי לאוסטריה וינה במוקדמות ליגת האלופות (2:0). יורצ'יץ' הוליך את דינמו זגרב לאליפות בעונה שעברה, וזו הפעם השנייה שהוא מפוטר מהמועדון לאחר שנחתך מתפקידו גם בדצמבר 2011.

* פריס סן ז'רמן הודיעה רשמית על הארכת חוזהו של הבלם הברזילאי המצוין טיאגו סילבה, שחתם עד 2018. "אנחנו גאים מאוד להאריך את חוזהו של טיאגו סילבה, שחקן יוצא מהכלל על המגרש ומחוצה לו,, אמר נשיא סן ז'רמן נאסר אל חליפי.

קרונוסלאב יורצ'יץ' מאמן דינמו זאגרב לשעבר. EuroFootball, GettyImages
ההפסד עלה לו ביוקר. יורצ'יץ'/GettyImages, EuroFootball

שמועות

* "האינדיפנדנט" מדווח כי החתמתם הצפויה של וויליאן ואריק לאמלה מראה על נכונותה של טוטנהאם למכור את גארת' בייל לריאל מדריד.

* אפרופו בייל, בספרד אומרים שביום שישי יפורסם האישור הרשמי על עסקת ההעברה שלו לריאל מדריד ושימו לב לסכום: 99 מיליון יורו. שיא כל הזמנים כמובן.

* על פי דיווח ב"גאזטה" האיטלקי, סמואל אטו הולך ומתקרב לחזרה לאינטר. החלוץ הקמרוני הוזכר כמועמד למספר קבוצות באירופה בשבועיים האחרונים, אחרי שאנז'י מחצ'קלה הודיעה שהוא יימכר.

* על פי דיווחים באנגליה, ארסנל מרכזת את מאמציה בנסיונות להחתים את קשר ריאל מדריד מסוט אוזיל.

* "מירור" הבריטי מדווח שארסנל מוכנה לשלם לריאל מדריד 40 מיליון ליש"ט עבור קרים בנזמה.

* עוד מדווח ב"מירור" שמנצ'סטר יונייטד מוכנה למכור את ויין רוני לצ'לסי עד סוף החודש, וכי נאמר למוריניו שבאולד טראפורד מוכנים לעשות עם הבלוז עסקים. מוריניו הודיע שיניע את המהלך רק אחרי המשחק בין הקבוצות בשבוע הבא. "לא רוצה שזה יקרה לפני שאני בא לשם וכולם במועדון מסכימים איתי, זה עניין אתי", אמר "המיוחד".

* על פי דיווחים, באנגליה, ליברפול דחתה את הצעתה של נאפולי על הבלם מרטין שקרטל.

* על פי דיווחים באירופה, קשר ניוקאסל יוהאן קבאיי קרוב לחתום בפריס סן ז'רמן. על פי "אינדפנדנט" הבריטי המליונרים מבית צרפת תשלם 25 מיליון יורו בעבור הקשר.

* "יוטאניי ליסט" הקרואטי מפרסם שלוקה מודריץ' אמר לחבריו בריאל מדריד שהוא רוצה לעבור למנצ'סטר יונייטד. לפי הדיווח, יונייטד צפויה להציע לריאל עסקה, שכן דייויד מויס מעוניין בקשר.

* ב"דה טלחראף" ההולנדי דווח כי מילאן העבירה הצעה לאייאקס על הקשר הדני כריסטיאן אריקסן. גם ליברפול וארסנל מעוניינות בשחקן.

* מאמן ארסנל ארסן ונגר הבהיר כי לא ירדוף יותר אחרי ליברפול בנוגע ללואיס סוארס. "אין סיכוי לעסקה כזאת", אמר הצרפתי לתקשורת האנגלית. ארסנל הציעה לליברפול 40 מיליון ופאונד אחד בתמורה לחלוץ, ונענתה בשלילה.

* לפי ה"לה פריסיאן", פריס סן ז'רמן עדיין מעוניינת בנאני, והיא תאיץ את המגעים עם מנצסטר יונייטד בנוגע לשחקן.

קרים בנזמה שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
על הכוונת של התותחנים. קרים בנזמה/רויטרס

* מאמן אברטון רוברטו מרטינס אומר כי הקבוצה לא קיבלה הצעה נוספת ממנצ'סטר יונייטד על מרואן פלאיני. אלופת אנגליה הציעה בעבר 44 מיליון דולר עבור רכישת הקשר הבלגי וחברו, המגן לייטון ביינס.

* מאמן וולבס לשעבר סטאלה סולבאקן חוזר לאמן את אלופת דנמרק קופנהגן, לאחר שהמועדון פיטר את אריאל יאקובס.

* ב"קוריירה דלו ספורט" טוענים כי ארתורו וידאל ויובנטוס יסכמו על חוזה ארוך טווח, והקשר צפוי להאריך את חוזהו ביובנטוס עד 2018. סוכנו הגיע לטורינו והוא דן על כך עם ראשי הגברת הזקנה.

* באיטליה מדווחים כי סוכמה העברת החלוץ הקולומביאני של אסטודיאנטס דובאן ספאטה לנאפולי, תמורת סכום העברה של 6 מיליון יורו. "הוא ישחק בנאפולי", אמר סוכנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully