וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול: "יהיה מרגש מול ריאל, אני מצפה למסיבה גדולה"

החלוץ חוזר למדריד עם אל סעד למשחק בגביע הברנבאו, ומדבר על קסיאס, העזיבה ורונאלדו: "הילדים שאלו אם אשחק איתו"

אוהדי ריאל מדריד חיכו הרבה זמן לרגע הזה, גם ראול ציפה לו ימים רבים. מחר (חמישי) ישחקו הבלאנקוס נגד אל סעד הקטרית במסגרת גביע הברנבאו, וראול התרגש במסיבת העיתונאים שנערכה באיצטדיון במדריד לקראת המשחק.

"ההרגשה קצת מוזרה ומשונה, זה יהיה משחק מאוד מרגש, אני בא לשחק עם הקבוצה הנוכחית שלי, שהיא פחות טובה מריאל, אבל המדים שלה דומים לאלה של הקבוצה עבורה שיחקתי שנים רבות", אמר ראול, "לפני שלוש שנים לא נפרדתי כמו שרציתי, מחר יהיה יום מיוחד בשבילי. התרגשתי לבוא לאצטדיון. ריאל מדריד נתנה לי הכול, אני אתרגש ונראה איך אגיב".

ראול שחקן אל סעד לפני משחק הידידות מול קבוצתו לשעבר שאלקה. GettyImages
"אחרי שעזבתי נהניתי מהמשחק והרגשתי משוחרר". ראול/GettyImages

"אני מאוד שמח לחזור הביתה, לראות את החברים, את המשפחה. התאומים שלי שאלו אם שיחקתי עם רונאלדו ואם מחר אני אשחק איתו מחר. אני מקווה שיהיה משחק טוב למרות הפער בין הקבוצות. בשנה שעברה זכינו באליפות ואני מקווה שהשנה נזכה באליפות אסיה. החום שם מקשה עליי ואני מנסה להסתגל אליו. החברים שלי לקבוצה מתרגשים ויתנו הכול. הכי חשוב שכולם יהנו, אני מצפה למסיבה גדולה".

כסמל של ריאל העיתונאים בספרד ביקשו לשמעו מה דעתו של ראול על המשבר ביחסים בין ריאל לסמל אחר, איקר קסיאס. "הוא מקצוען אמיתי והוא הראה את זה בכל השנים שהוא בריאל מדריד ובנבחרת ספרד, והוא ימשיך להתאמן חזק ולעזור לכולם. כולם במדריד יודעים מי זה קסיאס. המאמן מחליט וקסאיס יצטרך לבחון את האפשרויות".

כשנשאל מה עבר עליו בשלוש השנים האחרונות אמר ראול: "בכל מקום שהייתי למדתי. בגרמניה רצתי כמו שמעולם לא רצתי בריאל, בקטאר אני לומד. בזמנו חשבתי שהזמן שלי בריאל נגמר, אחרי שעזבתי נהניתי מהמשחק והרגשתי משוחרר, הכי חשוב היה לשחק".

ראול נשאל מה דעתו על יכולתו של רונאלדו ועל הפיכתו למנהיג ריאל, והשיב: "אני חושב שכל שחקן צריך לעשות הכול כדי לפרוש בריאל מדריד. רונאלדו הוא ההשקעה הכי טובה של ריאל מדריד. הוא מאוד רעב ורוצה לנצח".

כריסטיאנו רונאלדו איקר קסיאס ריאל מדריד עם גביע גינס. Mike Ehrmann, GettyImages
האחד יצטרך לבחון אפשרויות, השני הוא השקעה מצוינת. קסיאס ורונאלדו/GettyImages, Mike Ehrmann

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully