וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לריאל: צ'אבי אלונסו ייעדר שלושה חודשים לפחות

הקשר בן ה-31 שבר את אחת מעצמות כף הרגל במהלך אימון וייעדר תקופה ממושכת. ראול: "המחיר של גארת' בייל גבוה מדי"

מכה קשה לריאל מדריד: הקשר המצוין צ'אבי אלונסו נפצע במהלך אימון של הבלאנקוס וספג פציעה קשה, שעל פי הערכות, תשבית אותו לשלושה חודשים לפחות. על פי ההודעה הרשמית מאת הבלאנקוס, אלונסו שבר את אחת מעצמות כף הרגל ויזדקק לתקופת החלמה ממושכת. אלונסו החלים בימים אלה מפציעה אחרת, ומניתוח שעבר בחודש יוני האחרון בעקבות פציעה חוזרת ונשנית באזור המפשעה.

שחקן ריאל מדריד, צ'אבי אלונסו. David Ramos, GettyImages
חדשות רעות. צ'אבי אלונסו/GettyImages, David Ramos

כעת, מקווים בריאל כי מי שיקצור את הפירות מהיעדרותו הממושכת של צ'אבי אלונסו הוא הרכש הצעיר אסייר יראמנדי, המתופקד גם כן כקשר אחורי. גם סמי חדירה אמור לזכות לדקות משחק רבות יותר בעקבות פציעתו של צ'אבי אלונסו בן ה-31. בעיתון "אס" מדווחים כי אשתקד חווה המגן הברזילאי מרסלו פציעה דומה והחמיץ בעקבותיה 19 משחקים.

בינתיים, בריאל ממשיכים לעסוק בעסקת גארת' בייל, שהולכת ונהיית סבוכה מיום ליום. כעת מי שנדרש לסוגייה הוא חלוץ ריאל בעבר ואחד הסמלים הגדולים שלה אי פעם, ראול כמובן, שהתראיין באנגליה והביע את ספקותיו באשר לכדאיות העסקה.

"בייל הוא שחקן נהדר. אני מבין שבריאל מדריד עובדים קשה כדי לבנות את הקבוצה הכי טובה שיש, אבל המחיר שטוטנהאם דורשת עבור בייל הוא פשוט גבוה מדי. אולי טוטנהאם מעריכה את בייל יותר מכפי שצריך".

ומה יש לראול לומר בנוגע למאמן החדש בברנבאו, קרלו אנצ'לוטי. "ז'וזה מוריניו עשה עבודה טובה מאוד עם הקבוצה, וגם אנצ'לוטי אחד המאמנים הטובים בעולם".

ראול שחקן אל סעד לפני משחק הידידות מול קבוצתו לשעבר שאלקה. GettyImages
"המחיר של בייל גבוה מדי". ראול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully