וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה תנסה להחתים את איקר קסיאס

הספסול של שוער ריאל מדריד על ידי אנצ'לוטי והעזיבה המתקרבת של ואלדס הולידו פגישה משולשת בהנהלת בארסה

האם ברצלונה עומדת לנסות להחתים את הסמל הגדול של ריאל מדריד? תכנית הטלוויזיה הקטלאנית 'טיקי טאקה' דיווחה שאמש (שלישי) נערכה פגישה משולשת בין נשיא ברצלונה סנדרו רוסיי, סגנו חאבייר פאוס והמנהל הספורטיבי אנדוני זוביזארטה, שעסקה באפשרות לשכנע את איקר קסיאס להצטרף לאלופת ספרד.

על פי הדיווח, שהפך הבוקר לכותרת הראשית של ה-'אל מונדו דפורטיבו', ראשי בארסה מחפשים שוער בכיר לקראת עזיבתו הצפויה של ויקטור ואלדס עם תום חוזהו בקיץ הבא, ולמרות היריבות הגדולה בין שני המועדונים, הם מאמינים שיש סיכוי שיצליחו לעניין את קפטן הבלאנקוס במעבר סנסציוני.

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד על הספסל. רויטרס
התסכול ישלח אותו לברצלונה? איקר קסיאס/רויטרס

כזכור, קסיאס העביר עונה מסתכלת במיוחד תחת ז'וזה מוריניו שהדיח אותו מההרכב, ונדהם לגלות ביום ראשון האחרון שגם תחת קרלו אנצ'לוטי הוא עדיין משמש, לפחות כרגע, כשוער שני לדייגו לופס שפתח במשחק הליגה הראשון של הלבנים העונה.

בקטלוניה לא מביעים אופטימיות רבה לגבי הסיכוי שקסיאס יבגוד באוהדי ריאל ויחצה את הקווים, אבל מקווים שאם הוא יבחר להגיע למנצ'סטר יונייטד, שמאוד מעוניינת בו, בארסה תוכל לזכות מן ההפקר בדויד דה חאה, אחריו כבר חיזרה נמרצות הקיץ.

דויד דה חאה, מנצ'סטר יונייטד. Clive Mason, GettyImages
אם לא קסיאס, אולי הוא יגיע לקאמפ נואו? דויד דה חאה/GettyImages, Clive Mason

בינתיים התייחס ברנד שוסטר, ששיחק בעצמו בריאל מדריד וברצלונה ומאמן היום את מלאגה, לסוגיית קסיאס, אותו אימן בקדנציה הקצרה שלו בסנטיאגו ברנבאו לפני חמש שנים: "אני אבין את איקר אם הוא יחליט לעזוב. היה בלתי אפשרי לדמיין את ראול במדי קבוצה אחרת, וכך גם עם איקר, אבל בסיום העונה הזו יש מונדיאל, והוא לא יכול להרשות לעצמו עוד שנה שלמה על הספסל. הוא חייב לשחק".

"שחקן טוב כמוהו לא יכול להיות בסיטואציה כזו", המשיך שוסטר. "אני לא מבין את זה. למרות התחרות הקשה על אפודת השוער, שהיא דבר חיובי, איקר צריך לשחק. מדהים מה שקורה שם, וזה לא טוב לא לריאל ולא לאיקר. הופתעתי שהם הגיעו למקום כזה, והמועדון צריך למצוא לכך פתרון ראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully