וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברים את השוק: וויליאן ולאמלה סיכמו בטוטנהאם

התרנגולים שוברים שיאי העברות: הקשר הברזילאי של אנז'י וחלוצה הארגנטינאי של רומא מצטרפים תמורת 60 מיליון פאונד

טוטנהאם כבר הפנימה את העובדה כי תצטרך להסתדר העונה ללא גארת' בייל, הכוכב הוולשי הסורר שלה, אך לפי המהלכים שעושה הקבוצה בחלון ההעברות, לאוהדי הקבוצה אין הרבה סיבות לדאגה והכסף שצפויה לקבל טוטנהאם עבור בייל, כבר מושקע בכוכבי על אחרים.

על פי כל הדיווחים בתקשורת האנגלי, הקבוצה הגיעה לסיכום על רכישתו של וויליאן, הקיצוני הברזילאי הנהדר של קבוצת אנז'י הרוסית תמורת סכום של 30 מיליון פאונד. הברזילאי כבר נמצא בלונדון וסיכם על חוזה לארבע עונות שבמסגרתו הוא ירוויח כ-85 אלף פאונד בשבוע.

שחקן שחטאר דונייצק, וויליאן. GettyImages
חיזוק גדול לטוטנהאם. וויליאן/GettyImages

אם העסקה הזו אכן תצא לפועל, ועל פי כל הסימנים זה אכן מה שיקרה, טוטנהאם תשבור שיא מועדון בפעם השלישית הקיץ, אחרי ששילמה כבר 17 מיליון פאונד על קשר נבחרת ברזיל פאוליניו ו-26 מיליון פאונד עבור חלוץ נבחרת ספרד, רוברטו סולדאדו.

אבל טוטנהאם לא עוצרת ברכישה של וויליאן ושחקן נוסף שנמצא על סף חתימה במועדון הוא אריק לאמלה, החלוץ הארגנטינאי המבטיח של רומא. על פי כל הדיווחים באיטליה, לאמלה יעבור לטוטנהאם תמורת 30 מיליון יורו נוספים והוא צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח לשש שנים שבו הוא ירוויח 2 מיליון פאונד לעונה.

אם שתי ההחתמות הללו אכן ייצאו לפועל, טוטנהאם תוציא בסך הכל הקיץ מעל 100 מיליון פאונד על רכש וצפויה לתת פייט חזק בכל החזיתות, למרות מכירתו של גארת' בייל.

אריק לאמלה שחקן רומא. GettyImages
מצטרף תמורל 30 מיליון פאונד, לאמלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully