וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "גוטמן יידע מה לשפר לקראת המשחקים בספטמבר"

15.8.2013 / 8:17

קפטן הנבחרת לא התעלם מפערי הרמות אחרי ההפסד בקייב. שחקנים בנבחרת: "גוטמן כעס בצדק, אבל קשה לתקוף כשכל איבוד הופך למתפרצת. כך לא נעבור את רוסיה". גורם בהתאחדות: "ההפסד של הרוסים לא ישפיע אם לא ננצח שם"

בנבחרת ישראל הביעו אכזבה גדולה מההפסד אתמול (רביעי) בקייב לנבחרת אוקראינה 2:0. שחקנים התבטאו אתמול כי ביכולת הזאת יהיה קשה להתמודד מול נבחרת רוסיה, שרשמה אתמול הפסד מפתיע בבלפסט. "הפערים היו גדולים מאוד. הם שיחקו בקצב מהיר מאוד והיה קשה להדביק את זה", אמרו, "שמענו שגוטמן כעס שהלכנו אחורה ובצדק, אבל היה קשה מאוד לצאת קדימה כשכל איבוד כדור הפך למתפרצת".

יוסי בניון נגד נבחרת קרואטיה בשנת 2006. AP
"הם היו יותר טובים לאורך כל המשחק". יוסי בניון/AP

"זה היה משחק מאכזב שלנו היום. אוקראינה נבחרת חזקה מאוד בבית שלה והם היו יותר טובים לאורך כל המשחק. אנחנו חייבים לשפר דברים ואני בטוח שאלי יידע בדיוק איך לעזור לנו לשפר אותם לקראת המשחקים בספטמבר", אמר הקפטן יוסי בניון לוואלה! ספורט. על העובדה שהשווה את שיא ההופעות של אריק בנאדו אמר: "מבחינה אישית, זו גאווה להשתוות לשיא ההופעות של אריק, אבל הייתי מעדיף שזה יקרה כשהנבחרת מנצחת".

גם בהתאחדות לכדורגל לא התרגשו מההפסד של הרוסים. "נותרו להם שלושה משחקים קלים מאוד על הנייר, סביר להניח שהם יסיימו ראשונים בבית ולא ימעדו מול לוקסמבורג או אזרבייג'אן", אמרו שם. "פורטוגל? אם לא ננצח ברוסיה, נצטרך לנצח בליסבון. פחות משלוש נקודות ולא נהיה במונדיאל".

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. אדריאן הרבשטיין
יתחיל לגבש את הסגל מחדש לאחר המחזור הראשון. אל גוטמן/אדריאן הרבשטיין

גוטמן, שניסה לצמצם את הפערים מול אוקראינה בעזרת שחקנים מהירים בחלק הקדמי, יצפה במחזור הראשון של הליגה ואז יתחיל לגבש את הסגל מחדש. המאמן לא יערוך מהפכה, אבל ייתכנו מספר שינויים. במשחק מול רוסיה גוטמן יבנה שוב על שחקנים מהירים בהתקפה. פרדי דוד יעביר כבר מחר את רשמיו מהמשחק בין צפון אירלנד לרוסיה. הסקאוט רשם מספר נקודות תורפה על הרוסים אך בנבחרת הדגישו אתמול: "קודם צריך לעבור את אזרבייג'אן".

איתי שכטר ומאור מליקסון התייחסו לטעויות שהובילו להפסד. שכטר: "עשינו טעות כשכבר נכנסנו למשחק וזה פגע בנו מאוד. ניקח את הדברים הטובים מהמשחק ואת הטעויות ננסה לתקן ונמשיך לעבוד קשה". מליקסון סיכם: "אסור לאבד ריכוז ברמות האלה. הם הקשו עלינו לפתח את המשחק הרגיל שלנו של הנעת הכדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully