וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "אנחנו צריכים לשכוח מההפסד ולהתרכז בישראל"

מאמן רוסיה לא אהב את המעידה בצפון אירלנד: "אני לא מאוכזב רק מההגנה אלא מכל השחקנים". אוניל: "מרגיש סיפוק"

דווקא צפון אירלנד הקטנה והצנועה היא זו שטרפה את הקלפים בבית ו', והשאירה לנבחרת ישראל תקווה כלשהי להעפיל שלב במוקדמות המונדיאל מהמקום השני. הצפון אירים גברו על רוסיה 0:1 משער של מרטין פטרסון, ורוסיה, שכבר עשתה את חצי הדרך להבטחת ההעפלה לגביע העולמי, נותרה עם 12 נקודות במקום השני, כשישראל מאחוריה עם 11 נקודות ופורטוגל מחזיקה בראשות הבית עם 14 נקודות. אם רוסיה תמעד פעם נוספת בצמד המשחקים שנותרו לה מול לוקסמבורג ואזרבייג'אן, גוטמן וחבורתו יוכלו לנצל את זה כדי לעקוף אותה, אולם משחק המפתח יהיה ללא ספק העימות נגד רוסיה בחוץ.

מאמן רוסיה פאביו קאפלו לא הסתיר את אכזבתו מהתוצאה: "כן, הם הפתיעו אותי כי הם מעולם לא שיחקו כה מהר. התוצאה משקפת את המשחק, הם ניצלו את החולשה שלנו, אני לא מאוכזב רק מההגנה אלא מכל השחקנים, מכל הקבוצה. לא שיחקנו ברמה שלנו, זאת הייתה תצוגה גרועה".

מאמן נבחרת רוסיה פאביו קאפלו. GettyImages
הופתע. קאפלו/GettyImages

על סיכויי נבחרתו בהמשך הדרך אמר המאסטרו האיטלקי: "אנחנו צריכים לשכוח מהמשחק הזה ולהתרכז במשחק הביתי נגד ישראל. אם ננצח בו, יהיה לנו סיכוי טוב להמשיך הלאה".

צפון אירלנד, מנגד, חגגה את אחד הניצחונות היוקרתיים שהשיגה בשנים האחרונות. "זאת הייתה הזדמנות גדולה עבורנו וזה גורם לי להרבה סיפוק", אמר מאמנה מרטין אוניל, שרשם ניצחון ראשון בקמפיין הנוכחי. "השחקנים היו אדירים מההתחלה ועד הסוף והגיע לנו לנצח. אני מקווה שנמשיך לראות התקדמות והשחקנים יאמינו שהם מסוגלים לשחק ברמה הכי גבוהה".

שחקני צפון אירלנד חוגגים. AP
צריכים להאמין שהם שייכים לרמה הגבוהה. שחקני צפון אירלנד חוגגים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully