וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "למה לדבר על בייל כשמוראטה וחסה מצוינים?"

ריאל הביסה את אינטר בהכנה, אנצ'לוטי מרוצה: "אנחנו מוכנים לליגה. די מריה נשאר". וילאש בואש מפריך את שמועות בייל: "כולם אומרים דברים לא מבוססים. מה שאתם קוראים - שקרים"

ריאל מדריד ממשיכה להיראות טוב במשחקי ההכנה שלה, ואתמול (שבת) גברה 0:3 על אינטר. מאמן הבלאנקוס קרלו אנצ'לוטי מסופק מהיכולת של חניכיו, וטוען ש"אנחנו מוכנים לתחילת העונה. היה מחנה טוב מאוד, בלי שום בעיה, וגם האווירה טובה.

"ניסינו לשחק התקפי מול אינטר, ואני חושב שהצלחנו לעשות את זה בצורה טובה. המשחק היחיד שבו לא שיחקנו טוב היה נגד ליון, אבל בשאר המשחקים הפגנו יכולת טובה וגישה טובה".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
מרוצה מהסגל הנוכחי, גם ללא בייל. אנצ'לוטי/רויטרס

אנצ'לוטי התייחס למצב הפצועים ואמר ש"מצבו של וראן השתפר מאוד, וצ'אבי אלונסו מוכן לשבוע הבא". המאמן נשאל על גארת' בייל, ואמר "אני מאוד מרוצה מהקבוצה שלנו. למה לדבר על בייל, כשמוראטה וחסה שיחקו כל כך טוב?".

המאמן גם התייחס לשמועות על שחקניו ואמר ש"סמי חדירה לא יעזוב. קונטראו חושב על זה, אבל אני אשמח אם הוא יישאר כי הוא שחקן טוב. גם די מריה יישאר". אגב, גם די מריה אישר ש"אני אוהב את המקום שבו אני נמצא, אני משחק בעמדה שנוחה לי, ואני אשאר בריאל מדריד".

במקביל, מאמן טוטנהאם אנדרה וילאש בואש התייחס לפרשת בייל: "כולם אומרים דברים לא מבוססים, יש סיפורים שהם פשוט מומצאים, אנשים כותבים דברים בלי שהם יודעים. הדבר היחיד שאני יכול להגיד לכם זה שהשחקן נמצא תחת טיפול רפואי עקב כאבים ברגלו. הוא זומן לנבחרת הלאומית, ואנחנו בקשר איתם בנוגע לטיפול בו. כל השאר זה רק ספקולציות שלא אתייחס אליהן".

בינתיים, מי שמכוון גבוה למדי אצל הבלאנקוס הוא קרים בנזמה, שעם עזיבתו של גונסאלו היגואין מקווה לקבע את מעמדו כחלוץ הבכיר בסנטיאגו ברנבאו. "כדור הזהב נמצא אצלי בראש באיזשהו מקום. אני עובד בכל יום כדי להשיג את המטרה הזאת", אמר הצרפתי. "ריאל מועדון הוא המועדון הכי טוב בעולם. באתי לכאן כדי לעבוד קשה, ואני מקווה לממש את הפוטנציאל. עכשיו בריאל אני חי את החלום שהיה לי מגיל צעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully