וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס על עסקת בייל: "100 מיליון נראה לי הרבה"

נשיא ריאל מדריד התייחס בראיון לעסקת גארת' בייל, ולעתידו של כריסטיאנו רונלאדו: "מאמין שיסיים את הקריירה אצלנו"

עסקת גארת' בייל אמורה להיסגר בימים הקרובים, כשראשי ריאל מדריד וטוטנהאם ייפגשו בארצות הברית, אך בינתיים העניק נשיא ריאל פלורנטינו פרס ראיון לרשת ESPN: "אנחנו לא נוהגים לדבר על שחקנים שלא אצלנו מתוך כבוד לשחקן, למועדון ולנשיא של טוטנהאם שכולם חברים שלי מאז עסקת מודריץ'. לא רוצה לדבר על שמות, ולא על כסף. 100 מיליון יורו נראה לי הרבה, הרבה בשביל כל דבר. אבל אי אפשר לדבר על הסכומים של העסקה, כמו שגם השחקן לא יכול לדבר".

כמו כן התייחס פרס לעתידו של כריסטיאנו רונאלדו שצפוי לחתום על חוזה חדש: "אנחנו משוכנעים שהוא יסיים את הקריירה הספורטיבית שלו בריאל מדריד. כשיש רצון, אתה לא חייב להיות נמהר מדי. אני מאמין שנפתור זאת, לפחות יש לי רצון ואמונה שנעשה את זה".

פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד. רויטרס
פלורנטינו פרס: "אני מאמין שמוריניו הביא דברים גדולים לריאל, וכך יהיה גם עם אנצ'לוטי לשנים הבאות"/רויטרס

ריאל עברה השנה טלטלה על הספסל, כשקרלו אנצ'לוטי החליף את ז'וזה מוריניו, וגם כאן לנשיא הוותיק יש דעה מוצקה: "אני אופטימי, כשמסתכלים על התמונה הכללית, כל המאמנים תרמו משהו. אני מאמין שמוריניו הביא דברים גדולים לריאל, וכך יהיה גם עם אנצ'לוטי לשנים הבאות. אנחנו ניהנה ממאמן עם ניסיון מוכח באימון שחקנים גדולים, שזכה בהרבה תארים, שרגיל להצליח לזכות בתארים גם כשחקן וגם כמאמן. השותפים מודעים למה שמוריניו תרם לפה, שנה שעברה אמנם התחלנו רע מה שהשפיע על כל העונה, אבל לאורך שלוש השנים תחתיו עשינו קפיצה גדולה קדימה".

בסיום התייחס פרס לאיך שהוא רואה את המועדון: "בריאל מדריד אתה תמיד עומד תחת לחץ בלתי רגיל, כך השחקנים כמו המאמן והבעלים, אבל אולי אני רגיל לזה בגלל הניסיון שלי. מדריד היא עיר שחיה בלחץ, ומי שבא לפה בהתחלה לא רגיל לזה, אבל לנו זה נראה נורמלי. יש פה דרישות גבוהות, וזה מה שהפך אותנו למועדון הטוב בהיסטוריה, עם הכי הרבה תארים והשחקנים הכי טובים. זה החיים שלנו, ואנחנו חשים גאווה קטנה בהיסטוריה הזאת, במי שאנחנו ואיפה שאנחנו נמצאים בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully