וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אני לא נוטר טינה, זה שייך ללוזרים"

המלחמה בין הפורטוגלי למוריניו נמשכה גם לאחר המשחק מול צ'לסי: "אני מדבר על המגרש". במהלך המשחק הוא גם חיבק אוהד שחדר למגרש. צפו בתקרית ובתקציר באדיבות ספורט 2

צילום מסך

זה היה הלילה הגדול של כריסטיאנו רונאלדו. נכון, מדובר רק במשחק אימון, אבל אחרי העימות שהיה לפורטוגלי עם בן ארצו ז'וזה מוריניו בשבוע החולף, זה היה הרבה יותר מזה.

ריאל מדריד ניצחה 1:3 את צ'לסי בגמר גביע גינס במיאמי הלילה (בין רביעי לחמישי), כאשר כריסטיאנו כובש צמד שערים נהדר ומזכיר למוריניו, עכשיו כבר על הקווים של הבלוז, שהוא גם רונאלדו האמיתי, בניגוד למה שהמיוחד טען רק לפני מספר ימים.

לאתר ספורט 2

צמד של רונאלדו סידר לריאל 1:3 על צ'לסי

שחקני ריאל מדריד חוגגים זכייה בגביע גינס. 175760639, GettyImages
פתיחת עונה טובה. ריאל חוגגת זכייה/GettyImages, 175760639

מספר שבע בלבן סובב כדור חופשי גדול לחיבורים והוסיף נגיחה מדויקת במחצית השנייה. בסיום הוא נבחר לשחקן המצטיין של הגמר ושל הטורניר כולו ועקץ: "אני תמיד מדבר על המגרש וכל מה שקורה בחוץ לא מזיז לי. אני חושב רק איך לעזור לקבוצה".

עוד הוסיף רונאלדו על החגיגות לאחר השערים שלו: "הסתכלתי על הספסל שלי, לא על זה של צ'לסי. לא אמרתי שלום למוריניו כי לא ראיתי אותו, אבל כן נפגשתי עם הצוות המקצועי של צ'לסי. אני לא נוטר טינה, זה שייך ללוזרים".

על העונה שבפתח הוא אמר: "השחקנים שהצטרפו אלינו העונה טובים מאוד והלוואי שזו תהיה העונה של ה'דסימה'. ידענו מה צ'לסי מסוגלת לעשות והגבנו טוב מאוד לכך. אנחנו משתפרים מיום ליום בכל המובנים. שיחקנו טוב ואני עזרתי עם השערים, זה מה שאני צריך לעשות. אני מרגיש בנוח מאוד במצב בו אני נמצא כרגע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כריסטיאנו רונאלדו איקר קסיאס ריאל מדריד עם גביע גינס. Mike Ehrmann, GettyImages
ענו למוריניו על המגרש. רונאלדו וקסיאס/GettyImages, Mike Ehrmann

רגע נוגע ללב הגיע במהלך המשחק, כשאוהד חדר למגרש וביקש לחבק את רונאלדו. השחקן שעה לבקשה ולחש לו באוזן דברי אהדה. בסופו של דבר כוחות האבטחה תפסו אותו ללא מאמץ כשהוא עדיין חבוק על ידי הכוכב הפורטוגלי.

גם למוריניו, כמה מפתיע, היה לא מעט מה לומר: "במשחק אימון זה לא כואב, אם נפסיד בליגת האלופות מול ריאל מדריד המצב יהיה שונה. כרגע אני לא מודאג".

לגבי רונאלדו הוא הוסיף: "הוא כבש שערים כל חייו, ככה שזה לא משהו חדש. עשינו טעויות בשני השערים שלו. אני לא יודע מה הוא אמר עליי, זו לו הבעיה שלי. אני נותן הכול עבור צ'לסי ומאחל את הטוב ביותר לריאל מדריד. יש שם הרבה אנשים שאני אוהב, מהנשיא ועד לעובד הכי זוטר. אין לי בעיה להגיד שאני מקווה שהם יזכו באליפות, אני כבר לא חלק מהם. אני מקווה שכריסטיאנו ימשיך לחגוג שערים בליגה הספרדית. אמרתי שרונאלדו הברזילאי הוא האמיתי כי הוא היה הראשון. אם תשאלו אותי מי הוא המולר האמיתי, תומאס או גרד, אני אגיד שגרד. את כל שאר הסרט הזה ייצרו במדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully