וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתיקו אותו: ריאל מדריד ניצחה את מוריניו וצ'לסי 1:3

כריסטיאנו רונאלדו כיכב עם צמד שערים נהדר בגמר גביע גינס במיאמי מול מאמנו לשעבר, שהקניט אותו במהלך השבוע החולף. מרסלו כבש שער נוסף ורץ לזרוק כמה מילים לכיוון המיוחד, גם קסיאס הצטיין. צפו בתקציר באדיבות ספורט 2

צילום מסך

משחקי הכנה לעונה לא אמורים להיות חמים כל כך. אבל כששתי קבוצות יומרניות כמו ריאל מדריד וצ'לסי נפגשות, זה מה שקורה וכשמאמן כמו ז'וזה מוריניו מתייצב מול האקסית אותה עזב בטונים צורמים, זה בטח מה שקורה. חברו את שני הדברים האלה יחד ותקבלו את הקרב הסוער שהיה הלילה (בין רביעי לחמישי) במיאמי, שם נערך גמר טורניר גינס.

בסופן של 90 הדקות, רק צד אחד חייך וזו הייתה ריאל מדריד, שסתמה את הפה למיוחד עם 1:3 גדול. מוריניו יצטרך לעשות הרבה חושבים אם מתכנן להיאבק מול הבלאנקוס על תארים קצת יותר חשובים. עבור כמה משחקני ריאל, זו גם הייתה סגירת חשבונות אישית.

אתר ספורט 2

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד חוגג שער. GettyImages
איזה משחק סוער. רונאלדו חוגג את השלישי/GettyImages

הראשון היה מרסלו. בדקה ה-13 קיבל המגן הברזילאי כדור עומק מלוקה מודריץ', תיעתע בהגנה ושלח בעיטה שטוחה לקורה הרחוקה ופנימה כדי לקבוע 0:1. מרסלו לא התאפק ומיד לאחר החגיגות הוא עבר ליד הספסל של צ'לסי ושלח מספר מילים מתגרות לכיוון מוריניו, עימו היחסים היו רעים עד לא קיימים במהלך העונה החולפת.

אלא שצ'לסי היה קבוצה חזקה בפני עצמה והשחקנים שלה לא אמרו נואש. תוך שתי דקות הם חיברו משחק צירופים יפה, שהסתיים בפריצה סוחפת של רמירס. הקשר, עם הרבה טאץ', הקפיץ מעל איקר קסיאס וקבע שוויון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ז'וזה מוריניו. רויטרס
במרכז העניינים. מוריניו/רויטרס

בשלב זה נכנס לפעולה כריסטיאנו רונאלדו. בשבוע האחרון חילופי העקיצות בינו לבין מוריניו הפכו ליריות של ממש, כאשר המאמן אמר שהוא אימן את "רונאלדו האמיתי, הברזילאי". כריסטיאנו ענה על המגרש ואחרי כמה ניסיונות מעניינים, כולל בעיטה מהאוויר בסגנון ואן באסטן, הוא סובב כדור חופשי מושלם אל בין החיבורים של פטר צ'ך חסר האונים והחזיר את היתרון לריאל בדקה ה-31.

זו גם הייתה תוצאת המחצית ולאחר שקסיאס, עוד אחד שהיה לו הרבה מה להוכיח למוריניו, הציל פעמיים בצורה נהדרת כדורים של אדן הזאר, רונאלדו היה שם שוב, כדי להסתנן לרחבה ולנגוח מקרוב פנימה את השער האחרון במשחק.

כמובן שלא מעט עיניים הופנו לכיוון מוריניו לאורך המשחק כולו. מאמן צ'לסי נצפה כשהוא מתחבק עם נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, כמו גם עם צ'אבי אלונסו ופאביו קואנטראו. שאר השחקנים העדיפו לוותר על התענוג וביציעים נצפו לא מעט שלטים של אוהדי ריאל כנגד הפורטוגלי. אומנם רק משחק הכנה, אבל היה חם הלילה במיאמי ורק נשאר לדמיין מה יקרה אם המפגש הזה ישוחזר כשהכסף יהיה על השולחן.

את המקום השלישי בטורניר גרפה מילאן, שניצחה 0:2 את לוס אנג'לס גלקסי. מריו באלוטלי ממשיך להתכונן לעונה בצורה טובה ובדקה ה-17 הוא כבש את השער הראשון במשחק. חמש דקות למחצית, מבייה ניאנג הוסיף את השני של הרוסונרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully