וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ניצחה את אינטר, ברצלונה את כוכבי מאלזיה

הכנה: הבלאנקוס הרשימו עם 0:3 על האיטלקים, הקטלאנים סיימו את המסע עם 1:3 קליל. ארסנל הביכה את מנצ'סטר סיטי

הליגות בגרמניה וצרפת אומנם כבר החלו, אך הקבוצות הבכירות באנגליה וספרד ניצלו את השבת הפנויה האחרונה למשחקי הכנה לקראת פתיחת העונה הרשמית. הקבוצה הראשונה ששיחקה היא ברצלונה, שקיימה משחק הכנה אחרון לקראת פתיחת העונה מול קבוצת כוכבים מקומית ממאלזיה. ליאונל מסי קיבל מנוחה מחרארדו מרטינו, אך גם בלי הכוכב הארגנטינאי הצליחה בארסה לנצח 1:3 מול עוד יריבה חלשה שספק אם מהווה מדד כלשהוא ליכולת האמיתית של הקטלאנים.

שחקן ברצלונה ניימאר מול כוכבי ברצלונה. רויטרס
נכנס לעניינים בברצלונה. ניימאר/רויטרס

כמו במספר מקרים בעונה שעברה, מי שפרח בהיעדרו של מסי היה ססק פברגאס, שפתח בהרכב של מרטינו וכבש את השער הראשון אחרי 33 דקות של משחק. פברגאס התמקם ברחבה ונגח פנימה הרמה טובה של ג'ורדי אלבה המגן השמאלי. היתרון של בארסה החזיק שבע דקות עד שאמרי יא יא השווה בבעיטה יפה לחיבורים, אחרי הרחקה לא טובה של אלבה. שתי דקות לפני ההפסקה החזירה לעצמה ברצלונה את היתרון בזכות שער שני של ניימאר, חלוץ הרכש הברזילאי הנוצץ שניצל מסירה טובה של פברגאס ובעט פנימה מקרוב.

בדקה ה-75 קבע ג'רארד פיקה את תוצאת הסיום עם שער שלישי, אחרי עוד בישול של פברגאס המצוין. בדקה ה-80 נרשם אירוע מדאיג כשפברגאס שהצטיין נפצע והוחלף על ידי מסצ'ראנו כשהוא מדדה על רגלו. הקשר יעבור בדיקות נוספות בתחילת השבוע כדי לאבחן את חומרת הפציעה. ביום ראשון הבא תפתח ברצלונה את העונה שלה בספרד עם משחק קל על הנייר, בבית מול לבנטה.

יא יא טורה שחקן מנצ'סטר סיטי מול לורן קוסיילני שחקן ארסנל. רויטרס
ניצחון מרשים לארסנל. קוסיילני מול יא יא טורה/רויטרס

גם ריאל מדריד סידרה לעצמה משחק הכנה נאה מול אינטר, ואם לשפוט לפי היכולת של החבורה של אנצ'לוטי, הרי שהם מגיעים בכושר מצויין אל העונה. הבלאנקוס עלו ליתרון כבר אחרי 11 דקות, כשכדור נפלא של די מריה מצא את קאקה, הברזילאי סחט הדיפה, ונגח את הריבאונד מקרוב אל הרשת. האיטלקים חיפשו את השיוויון, אבל בדקה ה-38 נפלו לפיגור של שני שערים, כשקסמירו שלח כדור עומק מדוייק לרונאלדו, שמקצה הרחבה שלח טיל נפלא בנגיעה שהכניע את הנדנוביץ'.

ריאל המשיכה לשלוט ללא עוררין במגרש, ובדקה ה-67 מצאה את השלישי, הפעם בעזרתו האדיבה של ריקי אלברס שנגח בטעות לשערו שלו לאחר כדור קרן של קסמירו. הספרדים היו קרובים לסיים עם שני שערים נוספים עד לסיום, אבל החטאות של קאקה וקסימרו הותירו את תוצאת הסיום בעינה- 0:3.

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד חוגג שער. GettyImages
בנגיעה. רונאלדו/GettyImages

מי שהרשימה מאוד לקראת פתיחת העונה היא הקבוצה המושמצת של ארסנל, שניצחה 1:3 במשחק אימון את מנצ'סטר סיטי החזקה של מנואל פלגריני. הסיטיזנס עלו עם הרכב חזק שכלל את שחקני הרכש אלברו נגרדו ופרננדיניו וגם את יא יא טורה ודויד סילבה, אבל תיאו וולקוט העלה את התותחנים ליתרון כבר בדקה השמינית אחרי שקיבל כדור עומק מג'ק ווילשר ובעט מקרוב מעל ג'ו הארט. בדקה ה-59 הכפילה ארסנל את היתרון. וולקוט היה הפעם על תקן המבשל וארון רמזי עבר את הארט וגילגל מקרוב פנימה.

שלוש דקות עברו וההפסד של הסיטי הפך להשפלה כשאוליבייה ז'ירו כבש את השלישי בזכות עוד בישול של וולקוט הנפלא. בדקה ה-79 התכבד אלברו נגרדו, חלוץ הרכש מסביליה, בשער מצמק אחרי שהצליח לנער את לורן קוסיילני ומקרוב בעט פנימה. ארסנל, שעדיין מחפשת שחקני רכש, מנצחת די בקלות את קבוצת הכוכבים של מנצ'סטר סיטי ומספקת הרבה חומר למחשבה למנואל פלגריני, שבוע לפני פתיחת הפרמייר-ליג.

קבוצת פרמייר-ליג נוספת שערכה משחק הכנה אחרון היא ליברפול, שהפסידה 1:0 לסלטיק במשחק שנערך בדאבלין. אמידו באלדה הפורטוגלי כבש את שער הניצחון המפתיע כבר בדקה ה-12. קולו טורה כבש שער שנפסל בטענת נבדל בדקה ה-54 והסקוטים השיגו ניצחון יוקרתי. בירם כיאל, שיובש על הספסל במשחק הקבוצה במוקדמות ליגת האלופות מול אלפסבורג, פתח הפעם בהרכב ושיחק 90 דקות.

טוטנהאם פגשה את אספניול הספרדית למשחק הכנה נוסף וסיימה ב-1:1. פאוליניו ורוברטו סולדאדו, צמד שחקני הרכש שהגיעו בקיץ, פתחו בהרכב אבל גארת' בייל שנמצא בדרך לריאל מדריד לא שותף. סולדאדו כבש שער בכורה במדי התרנגולים כשדייק בפנדל אחרי חצי שעה של משחק. חאבי לופס השווה לקטלאנים.

* אסטון וילה ניצחה 2:3 את מלאגה במשחק רב שערים. כריסטיאן בנטקה הבלגי המצוין כבש צמד לוילה (12 ו-30 בפנדל), רון ולאר הבלם הוסיף עוד אחד (21) והעלה את האנגלים ליתרון מבטיח. שער עצמי של אוקורה (42) ואחד של דארדר (62) המתיקו מעט את ההפסד של האנדלוסים.

שחקן סלטיק בירם כיאל מול שחקן ליברפול סטיבן ג'רארד. AP
השלים 90 דקות. כיאל מול ג'רארד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully