וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "בטוח שרונאלדו יחדש את החוזה שלו"

מאמן ריאל מדריד שם סוף לספקולציות, וסירב להתייחס להעברת בייל: "זה לא יהיה מכובד לעשות את זה לוילאש בואש"

ריאל מדריד עדיין לא השלימה את הסגל שלה לעונה הקרובה, ואחרי פרסום הדיווח שמהימנותו אינו ברורה ב'מארקה' לפיו כריסטיאנו רונאלדו חתם בקבוצה עד 2018, הבהיר המאמן קרלו אנצ'לוטי כי אין שום סיכוי שרונאלדו יעזוב הקיץ את הקבוצה. כזכור, בשבועות האחרונים העלו כלי התקשורת השונים ספקולציות לפיהן הפורטוגלי עשוי לחזור למנצ'סטר יונייטד.

מאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי, עם שחקן הקבוצה כריסטיאנו רונאלדו. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
לא נפרדים. אנצ'לוטי ורונאלדו/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

"אני בטוח שכריסטיאנו יחדש על החוזה שלו", אמר אנצ'לוטי במסיבת עיתונאים. "אני חושב שהוא מרגיש בנוח כאן ואני לא חושב שזו תהיה בעיה. אני לא יודע לגבי התאריך שזה יקרה מכיוון שזה עניין בין השחקן והמועדון, אבל דבר אחד בטוח: כריסטיאנו יחדש את החוזה שלו".

נושא נוסף שמעסיק את המדרידאים הוא אפשרות הגעתו של גארת' בייל לקבוצה, אבל אנצ'לוטי ניסה למזער את ההתבטאויות בנושא, ואמר: "אני מעדיף לא לדבר על זה מכיוון שזה לא יהיה מכובד לעשות זאת לאנדרה וילאש בואש. אני לא רוצה לדבר על השחקן. הקבוצה חזקה, צעירה ואני שמח מאוד מהסגל הנוכחי שלי".

לקראת גמר טורניר גינס בו תפגוש ריאל מדריד את מאמנה לשעבר ז'וזה מוריניו, כשגם המנג'ר האיטלקי יתמודד נגד הקבוצה שהעסיקה אותו, אמר אנצ'לוטי: "זה יהיה משחק מיוחד. זה טבעי מכיוון שאימנתי במשך שנתיים בצ'לסי והיו לי יחסים טובים עם כולם שם. זה משחק קדם עונה, אבל יש יריבות גדולה ולכן זה הולך להיות מבחן טוב עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully