וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו אינגלס: "רציתי להיות בקבוצה בה יהיה לי תפקיד גדול"

הרכש החדש של בלאט הסביר מדוע העדיף את מכבי ת"א על ה-NBA: "אם אתן שנה גדולה, אולי יותר קבוצות מארה"ב ירצו אותי"

עריכה: רן מנחם

בתקציר: אינגלס משחק במדי ברצלונה מול מכבי ת"א בשלב הטופ 16

הרכש החדש של מכבי תל אביב ג'ו אינגלס העניק היום (שישי) ראיון לתקשורת בארצו ודיבר על הקיץ שעבר עליו - כמה קרוב היה ל-NBA, ומדוע לבסוף בחר לחתום בשורות סגנית האלופה הישראלית. "זו היתה החלטה קשה", הודה הפורוורד האוסטרלי, "רציתי ואני עדיין רוצה לשחק ב-NBA. אני מאמין שאוכל לעזור שם לקבוצה, אבל יכולתי ללכת לשם לשנתיים ואולי לא לשחק בכלל, לחזור לאירופה ולפספס את מה שהיה לי. ממפיס היתה הכי מעוניינת בי. חתמתי לשנתיים במכבי עם אופציה לצאת ל-NBA אחרי העונה הראשונה, כך שעדיין יש לי הזדמנות.

טוב או רע? ניתוח ההחתמה של ג'ו אינגלס במכבי תל אביב

שחקן נבחרת אוסטרליה בכדורסל, ג'ו אינגלס. GettyImages
מרוצה מאוד מהצעד החדש. ג'ו אינגלס/GettyImages

"ההצעה של מכבי פשוט התאימה", הסביר אינגלס. "אני מכיר את המאמן, הקבוצה והשיטה ואני חושב שתהיה לי הזדמנות מצוינת לתת שנה גדולה, ואולי בקיץ הבא עוד קבוצות מארצות הברית ירצו אותי. רציתי להיות בקבוצה בה אוכל לשחק ושיהיה לי תפקיד גדול. היו לי שלוש שנים נפלאות בברצלונה, נהניתי שם מכל רגע, אבל התפקיד שלי היה קטן. היו משחקים ששיחקתי 30 דקות, היו כאלה שלא שיחקתי בכלל".

בהמשך הראיון הדגיש אינגלס שבניגוד לדיווחים שצצו בשבוע שעבר, הוא ממש לא חושש להגיע לתל אביב: "מבחינת העיר, היא די מדהימה. הייתי שם כל שנה עם ברצלונה, וזה כמו מיאמי, היא על החוף, 35 מעלות, הכל מערבי לגמרי, זה לא מה שאנחנו רואים בחדשות. אני לא הולך להתחמק מטילים או משהו כזה. זו הולכת להיות חוויה טובה מאוד, ואני כבר לא יכול לחכות להגיע ולשמש כשחקן מוביל בקבוצת יורוליג טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully