וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפה על דהאן: "כשהסוכנים שולטים, זה סוף המועדון"

הסוכן פטרוביץ', ששחקנו פיורה נשלח להשאלה בעקבות הגעת בן חיים לליאז': "הנשיא תחת השפעת סוכן שהביא את המאמן"

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון עם סוכן השחקנים דודו דהאן. קובי אליהו
הביקורת לא פוסקת. דהאן/קובי אליהו

הגעת גיא לוזון לסטנדרד ליאז' הדהימה את התקשורת הבלגית ואת אוהדי הקבוצה. החצים הופנו בעיקר לעבר הבוס רולאן דושאטלה והסוכן דודו דהאן, שמהלכיו בשוק השחקנים בבלגיה חטפו ביקורת רבה לאורך השנים.

היום (שישי) דהאן חטף חץ נוסף, מסוכן אחר - נקו פטרוביץ', שמייצג את הבלם קורנטין פיורה. וכן, יש לזה קשר לישראלי נוסף - טל בן חיים.

הבלם שהגיע יצר לחץ חיובי בהגנה, ועל כן פיורה בן ה-18 נשלח להשאלה בטוביזה מהליגה השנייה. פיורה וסוכנו לא כל כך אהבו את ההחלטה של הנשיא, רולאן דושאטלה. "טוביזה צריכה בלם ורוצה לשאול את קורטנטין, אבל עבורנו טוביזה היא לא אופציה", תקף פטרוביץ' בתקשורת הבלגית. "ההנהלה נתנה לנו הרגשה שסטנדרד הולכת על צעירים, ורצינו לסמוך על המועדון. אבל מה שקרה היום מראה שזה משחק מכור מראש. מילא היו מציעים לנו קבוצה מהליגה הראשונה, אבל לא אחת שעשויה לרדת לליגה השלישית".

בידיעה ב-"DH" הבלגי נכתב שכשהבוס רולאן דושאטלה הכריז על מינוי גיא לוזון, הוא תירץ את הדבר בכך שהישראלי טוב בעבודה עם צעירים. אבל בשטח, כך נכתב, המגמה לא בהכרח כזו.

פטרוביץ' המשיך: "לצערי, הנשיא תחת ההשפעה של סוכן שהביא את המאמן. יש פה ניגוד עניינים. וכשהבוסים לא שולטים יותר, אלא סוכנים, זה סופו של מועדון. תראו מה הסוכן עשה לשרלרואה. כדושאטלה יעזוב, גם דודו דהאן לא יישאר שם. אבל החוזים הכבדים האלה יישארו. וכל זה בזמן שיש לליאז' אקדמיה מצוינת. שחקנים צעירים הם לא עבדים. מה שקורה פה זה סימן רע לצעירים".

טל בן חיים חתם בליאז'

לוזון מסביר שטל בן חיים נבחר למצטיין מול ארסנל. האמנם?

אנורתוזיס הודחה באופן אומלל

אזור השגרירים בוואלה! ספורט

נשיא סטנדרד ליאז', רולאן דושאטלה. GettyImages
"כשדושאטלה יילך גם דהאן יילך"/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המינויים של דהאן? לוזון ומרטן באימון ליאז'/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully