וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "בן חיים נבחר למצטיין במשחק נגד ארסנל"

מאמן סטנדרד ליאז' הסביר מדוע בחר לצרף את הבלם שלא הרבה לשחק, כפי שפורסם בוואלה! ספורט: "יש לו רעב גדול"

יממה אחרי שטל בן חיים חתם לשנתיים בסטנדרד ליאז', כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מאמן הקבוצה הבלגית גיא לוזון הסביר לכלי התקשורת המקומיים את הבחירה בבלם הוותיק של נבחרת ישראל שלא הרבה לשחק בשנה שעברה בקווינס פארק ריינג'רס.

לידיעה הראשונית על הצטרפותו של טל בן חיים לסטנדרד

טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל. Alex Livesey, GettyImages
"יש לו אופי חזק, מהירות ומנטליות ברמה גבוהה". טל בן חיים/GettyImages, Alex Livesey

"העברתי לנשיא רשימה של שמות ודאגתי שבן חיים יהיה אחד מהם שיגיע", אמר המאמן הישראלי בראיון. "אני יודע מה הוא יכול להוסיף לנו. יש לו אופי חזק, מהירות ומנטליות ברמה גבוהה". על העובדה שלא הרבה לשחק, אמר לוזון: "זה נכון שהוא לא שיחק הרבה, אבל באפריל הוא נבחר לאיש של המשחק נגד ארסנל. העובדה שהוא לא שיחק הרבה מגדילה את הרעב שלו לכדורגל. זה דבר טוב וחיזוק משמעותי".

אגב, המשחק עליו דיבר לוזון התקיים בכלל בארבעה במאי. בן חיים שיחק בו 90 דקות בעמדת המגן הימני בהפסד ק.פ.ר 1:0. על פי בדיקת וואלה! ספורט בכלי התקשורת הבכירים באנגליה, בן חיים כלל לא נבחר לאיש של המשחק.

לוזון התייחס לביקורות הרבות שנשמעו בעיקר על תהליך בניית הסגל, ואמר: "אני רוצה להודות לנשיא שגונן עליי. הייתה הרבה סקפטיות סביב הסגל שלנו, אבל הצלחנו לשמור על הסגל ולחזק אותו". כידוע, סטנדרד תופיע הערב (חמישי) במשחק הגומלין נגד רייקביק האיסלנדית עם יתרון 1:3 והמאמן הזהיר את שחקניו: "אני לא אקבל יהירות. להיות יהירים זו הדרך הבטוחה להיות מופתעים".

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully