וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הליגה האירופית: אנורתוזיס חטפה 4:0 והודחה

ניצחון 0:3 מהמשחק הראשון לא הספיק לקבוצה של קולאוטי ואוחיון. ביטון בישל ב-1:3 של סטנדרד ולוזון, גם נאתכו עלה

מלבד שתי הנציגות הישראליות, מספר שגרירים ישראלים נוספים משחקים הערב (חמישי) בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית.

רובין קאזאן, קבוצתו של ביברס נאתכו, השלימה ניצחון כפול עם 0:1 ביתי על יגודינה הסרבית, אותה ניצחה גם 2:3 בחוץ. קאזאן, שהשיגה ביום ראשון את ניצחונה הראשון העונה גם בליגה הרוסית, נהנתה משער של גוקדניז קראדניז בדקה ה-51. נאתכו הוחלף בדקה ה-64 על ידי ולדיסלב קוליק. בניגוד לעונה שעברה, בה כמעט ולא החמיץ דקות משחק, השנה נאתכו מוחלף לא מעט והורד לספסל גם במשחק הליגה האחרון. בסיבוב הבא תפגוש קאזאן את ראנדרס הדנית.

שחקן רובין קאזאן, גוקדניז קרדניז. AP
היה אחראי על השער היחיד במשחק. קראדניז/AP

אנורתוזיס פמגוסטה, הקבוצה הכי "ישראלית" במפעל מלבד מכבי חיפה, הפועל תל אביב והפועל רמת גן, רשמה תצוגת לוזריות גדולה כאשר הובסה 4:0 בשבדיה לגפלה, והודחה מהמפעל. הקפריסאים ניצחו במשחק הראשון 0:3 והערב פיגרו 2:0 עד הדקה ה-86, אולם בדקות הסיום ספגו שני שערים שחרצו את גורלם. גונסאלו גרסיה ורוברטו קולאוטי, שכבשו את השערים בשבוע שעבר, פתחו בהרכב והשלימו 90 דקות. משה אוחיון נכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השניה, בעוד עמית בן שושן ישב על הספסל למשך המשחק כולו.

גפלה היא הקבוצה השמינית בתולדות המפעל שחוזרת מהפסד שלושה שערים במשחק הראשון ועולה. אחת משבע הקודמות: מכבי פתח תקוה, שהפסידה לא.א.ק לרנקה 3:0 ב-2004/5 בסיבוב המוקדמות השני וממש כמו הפעם, ניצחה 0:4 את הגומלין.

סטנדרד ליאז' שחזרה את תוצאת המשחק הראשון מול KR מאיסלנד כשניצחה אותה בבית 1:3. דודו ביטון פתח בהרכב של גיא לוזון, שיחק 80 דקות וגם בישל את השער השני אותו כבש אימו אזקיאל בדקה ה-68. פרדריק בולו היה חתום על הראשון בדקה ה-26 ואזקיאל השלים צמד בדקה ה-73. טל בן חיים צפה מהיציע בקבוצתו החדשה, אחרי שערך הבוקר את אימון הבכורה.

גיא לוזון מאמן נבחרת ישראל הצעירה סטנדרד ליאז'. אדריאן הרבשטיין
ניצח באותה תוצאה. גיא לוזון/אדריאן הרבשטיין

סנסציה הייתה באוטרכט, שם הקבוצה ההולנדית סיימה ב-3:3 מול דיפרדאנז' מלוקסמבורג, שהעפילה לשלב הבא בזכות הניצחון המפתיע 0:1 במשחק הראשון. ג'ייקוב מולנגה כבש שלושער לזכות אוטרכט תוך 10 דקות (45 עד 55), אבל דיפרדאנז' חזרה מפיגור 3:1 עם שער של ז'ופרה פרנזוני (64 בפנדל) ועוד אחד של יאניק באסטוס (72).

גם שטורם גראץ עפה כבר בסיבוב המוקדמות השני, לאחר הפסד ביתי מפתיע 1:0 מול בריידאבליק מאיסלנד. אלרט הריינסון הבקיע את שער הניצחון בגראץ בדקה ה-39.

מי שהתקרבה מאוד לשמינייה של מכבי חיפה היא מאלמו השבדית, שהביסה 0:7 בסקוטלנד את היברניאן אחרי ניצחון 0:2 במשחק הראשון. הקבוצה המדורגת במקום השני בליגה השבדית הציגה שבעה כובשים שונים וכבר במחצית הוליכה 0:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully