וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים: "נצטרך תוצאה טובה בבאזל, המצרים לא מעניינים"

החלוץ ומכבי ת"א עוקבים אחר השינויים בסגל השוויצרים: "רוצים להעביר את ההכרעה לבלומפילד ומתרכזים רק בכדורגל"

צילום ועריכת וידיאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב תקיים הערב אימון נוסף, כחלק מההכנות לקראת משחק החוץ נגד פ.צ.באזל השוויצרית, ביום שלישי הקרוב, במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. על פי לוח הזמנים המתוכנן לקבוצה, יתאמנו השחקנים של המאמן פאולו סוזה גם בשבת ובראשון, כאשר ביום שני בבוקר תמריא הקבוצה ישירות לבאזל, בטיסה פרטית אותה חכר הבעלים מיטש גולדהאר. על פי התכנון יגיעו הצהובים לשוויץ ביום שני בצהריים ויערכו את האימון הטקטי המסכם באותו הערב, באצטדיון סט' גאקוב פארק, בו גם ייערך המשחק.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שני אימונים בתחילת השבוע וקדימה לשוויץ. סוזה/ברני ארדוב

בצוות המקצועי החלו בהכנות לקראת אלופת שוויץ עוד לפני שחלפו על פני גיורי ההונגרית במסגרת הסיבוב השני, כאשר האנליסט מנואל קורדיירו טס לצפות במשחק החוץ של באזל נגד גראסהופרס במסגרת הליגה לפני כשבוע והוא יצפה בה שוב מחר (שבת) גם במשחק הליגה נגד לוזאן. במכבי גם עוקבים בדריכות אחר השינויים הצפויים בסגל של השוויצרים, כאשר על פי הדיווחים, שניים מהשחקנים החשובים של באזל, עשויים לעזוב בימים הקרובים. חלוץ הקבוצה ולנטין שטוקר עשוי להצטרף לרומא ונראה שגם הבלם האוסטרי המצוין אלכסנדר דראגוביץ' עוזב את הקבוצה ויעבור לדינמו קייב האוקראינית.

התחושות בקרית שלום הן שבאזל זו בהחלט משוכה גבוהה ויריבה עדיפה, אך יחד עם זאת המשימה בהחלט אפשרית. גם בצוות המקצועי וגם בקרב השחקנים נותנים לאלופת שוויץ המון כבוד, אך בשיחות סגורות במועדון מאמינים הצהובים ביכולתם, כאשר המשימה הראשונה היא כמובן לעבור בשלום את משחק החוץ ולהעביר את ההכרעה לבלומפילד.

"מצפה לנו משחק קשה מאוד", אמר החלוץ טל בן חיים שכבש שער ראשון במדי הקבוצה בניצחון מול גיורי בבלומפילד. "באזל זו קבוצה טובה מאוד, אנחנו צריכים להשיג תוצאה טובה לקראת ההמשך. זה משחק נגד יריבה באמת מעולה, ראינו מה הם עשו בשנה שעברה בליגת האלופות ובמיוחד בליגה האירופית וגם מול מנצ'סטר לפני שנתיים. זו קבוצה עם בסיס שרצה כבר הרבה זמן עם אותו סגל שחקנים. יהיה לנו מאוד קשה נגדם ונצטרך לעשות שם תוצאה טובה כדי שנוכל להכריע את ההתמודדות בבלומפילד. אנחנו רוצים לעלות, כמובן".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"זה משחק נגד יריבה באמת מעולה". טל בן חיים/ברני ארדוב

בן חיים נשאל גם לגבי שני שחקניה המצריים של באזל שהודיעו כי לא יגיעו לגומלין בישראל והוסיף: "אנחנו ממש לא מתעסקים בזה. השחקנים המצרים שלהם ממש לא מעניינים, הם מעניינים אותנו כקבוצת כדורגל, לא פוליטיקה ולא שום דבר מעבר לזה. אנחנו רוצים לעסוק אך ורק בכדורגל".

בתוך כל ההכנות לבאזל, מצאו במועדון גם זמן לחגיגות, כאשר אמש (חמישי) ציינו את יום הולדתו ה-26 של הקשר ערן זהבי והיום חגיגה נוספת, הפעם לבוס מיטש גולדהאר שנמצא בישראל וחוגג היום את יום הולדת ה-51.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully