וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "לא נתבטל בפני באזל"

25.7.2013 / 13:10

מכבי תל אביב ודור מיכה מתכוננים לשוויצרים: "ניסע באנרגיות טובות, לא מתעסקים במצרים". פריצה חזר להתאמן, ראדי חולה

צילום ועריכה: דרור פיקלני

במכבי תל אביב נכנסו החל מהיום ל'כוננות באזל'. הקבוצה ערכה הבוקר (חמישי) אימון הכנה ראשון לקראת משחק החוץ מול אלופת שוויץ, במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות, שייערך ביום שלישי הקרוב בבאזל. הבעלים מיטש גולדהאר חכר טיסה פרטית עבור הקבוצה, והצהובים ימריאו ביום שני בבוקר לשוויץ.

דור מיכה, מכבי תל אביב, עם ילדי קייטנת "גדולים מהחיים". דרור פיקלני
"אני חושב שזה שקול". מיכה/דרור פיקלני

הקשר מהראן ראדי לא חש בטוב ולא נטל חלק באימון, ראדה פריצה החלים מפציעה בגבו וערך אימון מלא. בסוף השבוע הקרוב צפוי להמריא אנליסט המועדון מנואל קורדיירו לשוויץ, כדי לצפות במשחקה הביתי של באזל בליגה בשבת נגד לוזאן.

בסיום האימון ערכה הקבוצה אירוע יחד עם ילדי קייטנת הקיץ של עמותת 'גדולים מהחיים', כאשר הקייטנה מומנה בסיועו הכספי של מיטש גולדהאר וארגון 'גרנד סלאם פרו AM'. כ-100 ילדים הגיעו להצטלם עם השחקנים ולקבל חתימות, כאשר בסיום קיבלו ילדי הקייטנה מתנות ומזכרות מהקבוצה.

"כיף גדול להיות עם הילדים האלה, הכיף הוא בשבילנו וזו פעילות מבורכת ואנחנו שמחים לקחת בה חלק", אמר המגן יואב זיו. "כמובן שהניצחון השבוע הוסיף לחיוכים. יכול להיות שאם לא היינו מנצחים, היינו באים קצת עצובים ואז הילדים היו צריכים להרים לנו את המורל. מצב הרוח בקבוצה מצוין, אבל אין לנו יותר מדי זמן לחגוג, כבר התחלנו בהכנות לקראת באזל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב (במרכז). ברני ארדוב
יחזור להרכב בבאזל? פריצה/ברני ארדוב

הקשר דור מיכה התייחס גם הוא להתמודדות מול אלופת שוויץ ואמר: "ברור שזו תהיה אופרה אחרת לגמרי. באזל זו קבוצה ברמה מאוד גבוהה, זו משוכה הרבה יותר קשה מזו שהיתה לנו ואנחנו נצטרך להיערך בהתאם, לעשות הכנה כמו שצריך ולבוא ולהוציא תוצאה טובה".

מיכה נשאל האם אפשר לסמן פייבוריטית בצמד המשחקים והשיב: "לגבי הסיכויים אני חושב שזה שקול. יש לנו קבוצה מצוינת וסגל רחב ואני לא חושב שאנחנו צריכים להתבטל בפני באזל. אנחנו נוסעים עם אנרגיות טובות".

על עניין השחקנים המצריים של באזל שעשויים לא להגיע אמר מיכה: "אני לא מתעסק בזה, אני מתעסק רק בקבוצה שלנו. אנחנו צריכים להתכונן ולהיערך בהתאם, בלי קשר למי ישחק ומי לא ישחק בבאזל".

טל בן חיים, מכבי תל אביב, עם ילדי קייטנת "גדולים מהחיים". דרור פיקלני
מצווה. בן חיים עם הילדים/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully