וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.צ. באזל: אלכסנדר דראגוביץ' בדרך לדינמו קייב

הבלם האוסטרי המצוין של יריבת מכבי ת"א בליגת האלופות עוזב תמורת תשעה מיליון יורו ולא צפוי לשחק מול הצהובים. החלוץ ולנטין שטוקר מבוקש על ידי רומא

צילום ועריכת וידיאו: דרור פיקלני

האם פ.צ. באזל מתפרקת מנכסיה, רגע לפני מפגש מוקדמות ליגת האלופות בשבוע הבא? בעוד בשוויץ ובאיטליה מדווחים שחלוץ הקבוצה ולנטין שטוקר עשוי להצטרף לרומא בימים הקרובים, כעת נראה שגם הבלם האוסטרי המצוין אלכסנדר דראגוביץ' עוזב את הקבוצה.

על פי העיתון האוסטרי "קורייר", דראגוביץ' עוזב את באזל ועובר לאימפריה האוקראינית דינמו קייב, כאשר סכום ההעברה הנקוב הוא תשעה מיליון יורו. דראגוביץ' היה מועמד לעבור גם לאינטר האיטלקית, אולם הדבר לא יצא אל הפועל.

אלכסנדר דראגוביץ' פ.צ. באזל. EuroFootball, GettyImages
חדשות טובות ליצחקי ופריצה. דראגוביץ'/GettyImages, EuroFootball

העסקה, שכבר נפלה ביום שבת, הושלמה כעת לאחר שהשחקן נסע למונאקו על מנת להיפגש עם נשיא דינמו קייב ולא נטל חלק באימון באזל. הוא צפוי להגיע לאוקראינה בסוף השבוע הקרוב לעבור בדיקות רפואיות ולא ישחק מול הצהובים במוקדמות ליגת האלופות. דראגוביץ' צפוי להפוך לכדורגלן האוסטרי היקר ביותר אי פעם. קייב תחל את הופעותיה בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית.

במקביל לעיסוק בשחקנים שעוזבים, בבאזל גם נקלעו בימים האחרונים למצב לא פשוט, כאשר צמד השחקנים המצרים של הקבוצה, מוחמד סלאח ומוחמד אלנני, שוקלים שלא להופיע למשחק הגומלין מול מכבי תל אביב, שייערך בישראל.

המאמן מוראט יאקין כבר הודיע היום: "יש מספיק שחקנים שיכולים להחליף אותם", אולם בהנהלת הקבוצה מתלבטים מה לעשות אם השניים בהנחה שהם אכן יחליטו לוותר על המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully