וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד אלנני: "סלאח ואני הבהרנו שלא נגיע לישראל"

שני השחקנים המצרים של באזל פנו להנהלה: "מקווים שיקבלו את עמדתנו". יאקין: "יש מספיק שחקנים שיכולים להחליף אותם"

צילום ועריכת וידיאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב צופה מהצד במתרחש בפ.צ. באזל על רקע התלבוטתם של שני השחקנים המצרים של אלופת שוויץ, מוחמד סלאח ומוחמד אלנני שלא להופיע למשחק. כזכור, על השניים מופעל לחץ כבד מצד אנשים במצרים ואף מצד התקשורת המצרית שלא להעז להגיע לשיראל למשחק הגומלין ב-6 באוגוסט. מי שהתייחסו היום (חמישי) לראשונה לנושא הזה הם המאמן מוראט יאקין שהבהיר שלא יעמוד בדרכם של השחקנים ונני עצמו שהבהיר שלא יגיע לישראל.

מוראט יאקין מאמן פ.צ. באזל. ברני ארדוב
מעדיף שלא להיכנס לנושאים הפוליטיים. מוראט יאקין/ברני ארדוב

אלנני עצמו צוטט בעיתון המצרי 'אל-מסרי אל-יום', והסביר: "אני וחברי מוחמד סלאח הבהרנו שאנו מסרבים להגיע לישראל. אמרנו את הדבר גם לראשי המועדון. הסברנו להם את המצב הרגיש ואנו מקווים שיקבלו את עמדתנו וייענו להחלטה שלנו לא לקחת חלק במשחק". המנהל המקצועי של באזל, ג'ורג' הייטס, אמר בתגובה: "עלינו להבין שהשחקנים שלנו נתונים ללחצים אדירים. נשב עם המאמן כדי לקבל החלטה".

מאמנו של נני הוסיף: "מבחינה פוליטית, אני לא נוהג לבטא את עצמי. אם מישהו לא מגיע בראש פתוח, עדיף לשחרר את השחקן. יש לנו מספיק שחקנים מקצוענים בסגל שיכולים להחליף את סלאח". יאקין, שצפה במכבי תל אביב במשחק הגומלין נגד גיורי ההונגרית הוסיף מעט לגבי התרשמותו מהיריבה שבדרך: "השחקנים ההתקפיים שלהם הם קטנים ומתוחכמים". לנקודות החולשה של הצהובים המאמן דווקא סירב להתייחס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מרקו שטרלר חלוץ פ.צ באזל. GettyImages
יופיעו בהרכב חסר? שטרלר/GettyImages

גורמים המקורבים למועדון מעידים שבבאזל לא בדיוק יודעים עדיין איך להתמודד עם הנושא הרגיש ועל כן עדיין לא הוציאו הודעה רשמית בנושא. גם בקרב השחקנים הדבר על סדר היום, ונודע כי בחדר ההלבשה של באזל מתעסקים רבות בנושא, ושאכן הגעה לישראל תהיה בעייתית עבור סלאח ואלנני.

גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה! ספורט שמהבנתו, לשני השחקנים אין בעיה עקרונית או אידיאולוגית להגיע לישראל, ושהפחד שלהם הוא רק מההשלכות. הוא הוסיף שבמועדון בכל מקרה לא ממהרים לאיים בענישה. לפי אותו גורם, הוסלר ויאקין מבינים את הלחץ שבו השחקנים נמצאים. בכל מקרה, שני השחקנים לא מורשים לדבר עם התקשורת, וכרגע אף גורם במועדון לא רשאי להתבטא בנושא ללא אישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully