וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמו לפניכם: קובי נגד הווארד ב-7 בנובמבר

על פי דיווח ב"יאהו" הלייקרס ויוסטון ייפגשו כבר בשבוע הראשון של העונה. סופרמן שעזב בטריקת דלת כבר דרוך לקרב הפיקנטי

מאז עזב דווייט הווארד את הלייקרס נפתחה קופצת שרצים: קובי בריאנט הסיר את סופרמן מרשימת העוקבים בטוויטר וביקר בארסיות, סטיב נאש שלח עקיצה ואפילו שאקיל אוניל לעג. לאחר מכן התברר כי גם הווארד עצמו לא היה שם תמים, וניסה לשכנע את הנהלת הלייקרס בעודו שחקן שלה שיש לשחרר את קובי בריאנט.

כעת ב-NBA מצפים בקוצר רוח למפגש המחודש והמסקרן בין הווארד ללייקרס, ולפחות על פי הדיווח של רשת "יאהו" זה עשוי לקרות בשלב מוקדם מאוד.

קובי בריאנט, דוויט הווארד שחקני לוס אנג'לס לייקרס. AP
איך אתם מחכים לזה. הווארד וקובי/AP

לוח המשחקים המלא של העונה הסדירה טרם נקבע, אך על פי הדיווח יוסטון והלייקרס ייפגשו כבר בשבוע הראשון - ב-7 בנובמבר - כשבריאנט וחבריו ייסעו לטקסס כדי לפגוש את הווארד, ג'יימס הארדן וגם הרכש הטרי עומרי כספי. קובי בריאנט עדיין נמצא בתהליך החלמה מהפציעה הקשה שספג בחודש אפריל האחרון מול גולדן סטייט, שהשביתה אותו עד סוף העונה. על פי הערכות, הממבה השחורה עשויה לחזור לפעילו שלושה חודשים מוקדם מהצפוי, ועל כן מעריכים בארצות הברית כי הוא יהיה כשיר למפגש הפיקנטי ביוסטון.

הווארד הגיע בקיץ שעבר ללייקרס בקול תרומה רמה, אך עזב לאחר עונה אחת בלבד וחתם על חוזה מקסימום ביוסטון של 88 מיליון דולר לארבע שנים. יחד עם ג'יימס הארדן שימשיך לעונה שנייה ברוקטס רבים סימנו את יוסטון כאחת המועמדות לאליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully