וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק רוז: "אני השחקן הכי טוב ב-NBA"

הגארד המתקמבק מלא ביטחון, לברון עומד לפרוש מהנבחרת, וול בדרך לחוזה ענק וכרמלו מכחיש מעבר ללייקרס: "אני בספק"

שחקן שיקגו בולס, דרק רוז. רויטרס
אנחנו זוכרים, מתברר שגם הוא. רוז/רויטרס

דרק רוז לא שיחק במשך עונה שלמה, הוא עדיין מתאושש מהקרע ברצועת הברך, עדיין לא ברור כיצד ישוב למגרשים ובאיזה כושר, אבל מתברר שאת הביטחון הוא לא איבד. כשנשאל בראיון מיהו השחקן הטוב כיום ב-NBA, ענה הגארד ללא היסוס: "דרק רוז". כשנשאל על ידי המראיין של CNN "כן?", הנה רוז בביטחון, "כן". עם זאת, רוז יודע מי השחקן שהכי קשה לשמור עליו בליגה: "אהיה חייב להגיד לברון ג'יימס. שחקן בגובה 2.05 מטר, ששוקל 120 קילו, מה אתה חושב?".

גם מאמן הבולס תום תיבודו מביע אמונה בגארד שלו, כשאמר ש"יהיו כמה התאמות, אבל אני לא צופה איזשהן בעיות. באופן כללי הוא בכושר, הוא עבד קשה מאוד מבחינה גופנית, והוא מחכה בקוצר רוח לחזור למגרשים. הוא מרגיש מצוין. תהיה קצת חלודה בהתחלה, אבל אני מצפה שהוא יחזור להיות השחקן שכולנו הכרנו".

ג'ון וול שחקן וושינגטון וויזארדס. AP
כמה? הכל בשבילי? וול/AP

עוד ב-NBA:

* בארה"ב טוענים כי לברון ג'יימס צפוי לפרוש מנבחרת ארה"ב. אחרי שלוש אולימפיאדות, שבמהלכן באתונה איבד את הזהב אבל החזיר אותן בבייג'ינג ובלונדון - הכוכב הגדול של ה-NBA עומד לעזוב את הנבחרת הלאומית. ג'יימס, 28, לא ישחק בוודאות באליפות העולם בקיץ הבא במדריד, אבל כנראה שגם לא ישחק במשחקים האולימפיים בריו ב-2016. עוד בנבחרת ארה"ב: קווין דוראנט וקווין לאב הודיעו רשמית שישתתפו באליפות העולם בשנה הבאה.

* וושינגטון וויזארדס בשיחות מתקדמות עם ג'ון וול, ועומדת לסגור עמו על חוזה חדש לחמש שנים תמורת 80 מיליון דולר. וול, שמתאמן בימים אלה בלאס וגאס עם הסגל המורחב של נבחרת ארה"ב, רשם בעונה שעברה ממוצעים של 18.5 נקודות ו-7.6 אסיסטים.

* דרק פישר, 38, חתם לעונה נוספת באוקלהומה סיטי, ירוויח 1.4 מיליון דולר בעונתו ה-18 בליגה, ובסיומה יפרוש סופית. "הוא הוכיח כמה הוא חשוב לקבוצה, ואנו שמחים לקבל אותו שוב", אמר הג'נרל מנג'ר של הת'אנדר.

* ממפיס גריזליס זכתה במירוץ אחר מייק מילר הוותיק, האלוף הטרי ששוחרר ממיאמי בסעיף האמנסטי. השחקן, שהיה מבוקש גם באוקלהומה סיטי ויוסטון, יחתום לשנתיים בגריזליס.

* ג'וש אקוניון, הגארד שהצטיין במאבריקס לצד גל מקל בליגת הקיץ, שוחרר מדאלאס וחתם בממפיס. עוד בדאלאס: מזל טוב לדירק לנוביצקי, לו נולדה הלילה בת בכורה.

* התקשורת בארצות הברית ממשיכה לעסוק באפשרות שכרמלו אנתוני יגיע ללייקרס בעונה הבאה, אך מלו, כך נראה, לא מאוד מתלהב מהרעיון. פורוורד הניקס נתפס בעדשת המצלמה בניו יורק ונדרש לספק תשובות בנושא. "אם אלבש מדים סגולים-צהובים בעונה הבא? ממ...אני בספק לגבי זה", אמר. על פי דיווח בחודש שעבר ברשת "יאהו", הלייקרס כבר מכינים את הההחתמה הגדולה הבאה אחרי העזיבה של דווייט הווארד ליוסטון, וינסו להביא את מלו לעיר המלאכים עם בקיץ הבא, אז למלו יש אפשרות יציאה מהוזה בניו יורק.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully