וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן: "גיורי תשחק על כל הקופה, אנחנו מוכנים"

מכבי ת"א וגל אלברמן מתכוננים לגומלין במוקדמות האלופות. הקשר הוסיף: "המטרה היא להמשיך כמה שיותר זמן באירופה"

מכבי תל אביב תארח הערב (21:30, שידור ישיר בספורט1 ובספורט1 HD ) את גיורי ההונגרית בבלומפילד עם יתרון מבטיח של 0:2 מהמשחק הראשון והיא רחוקה 90 דקות בלבד מהעפלה לסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות. אם תעבור, האלופה הישראלית תפגוש את פ.צ.באזל השוויצרית בסיבוב הבא. הבעלים מיטש גולדהאר יהיה נוכח במשחק. הצהובים יקיימו הבוקר (שלישי) אימון קל בקרית שלום ומשם תצא כל הקבוצה להתכנסות הקבועה בבית מלון עד ליציאה למשחק.

ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב (במרכז). ברני ארדוב
90 דקות מהשלמת המשימה הראשונה העונה. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

אמש ערך המאמן פאולו סוזה את האימון הטקטי המסכם, כאשר החלוץ השבדי ראדה פריצה, שסבל במהלך השבוע מפציעה בגבו, השלים אימון מלא וייכלל הערב בסגל, אך כנראה לא יפתח. על פי שני התרגולים הטקטיים האחרונים, נראה שטל בן חיים יפתח ביחד עם עומרי אלטמן וברק יצחקי בחלק הקדמי ובשאר ההרכב לא יהיה שינוי, לעומת ה-11 שפתח בהונגריה בשבוע שעבר.

"רק אחרי המשחק נדע אם יתרון שני השערים הספיק לנו", אמר הקשר גל אלברמן, "הגענו מאוד מוכנים למשחק הראשון שלא היה קל. אנחנו מוכנים לזה שהערב גיורי תבוא לשחק על כל הקופה ויהיה משחק עוד יותר קשה, כי הם ינסו להפעיל כמה שיותר לחץ מהרגע הראשון. מדובר בקבוצה עם הרבה איכויות ככה שקשה להעריך כרגע מה יהיה, למרות שאנחנו מגיעים עם יתרון מסוים".

אחרי הודעת המועדון שגם יציעים 4-5 נפתחו למכירה עבור הצהובים, אלברמן מודע לעובדה שבלומפילד יהיה מלא לחלוטין באוהדי מכבי תל אביב שיעניקו דחיפה גדולה לקבוצה מהיציעים: "אנחנו מאוד שמחים שהקהל שלנו צמא לראות אותנו שוב. התגעגענו לאוהדים, עברנו איתם בעיקר בשנה האחרונה חוויות מדהימות. הם יבואו לתמוך בנו ולעודד אותנו וזה מאוד חשוב עבורנו".

גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שמח לחזור לבלומפילד. אלברמן/ברני ארדוב

אלברמן התייחס לכך שערן זהבי, מהראן ראדי וגם הוא עצמו שכבש הגיעו לכמה מצבים ברחבת היריב במשחק הראשון: "ערן ומהראן מאיימים באופן קבוע על השער וגם לי יצא לעשות את זה, משהו שבעונה שעברה עשיתי פחות. מתחילת הקריירה אני תמיד שואף להתקדם. הנושא של הבקעת שערים והצטרפות קדימה זה משהו שפחות שמתי עליו את הדגש, אבל אני מאוד מאוד רוצה לתרום גם באופן הזה".

"קשה לי להגיד שהופתעתי מהיכולת שלנו במשחק בהונגריה, כי אני מכיר את היכולות של הקבוצה", הוסיף הקשר, "אמנם הייתה פגרה והצטרפו שחקנים חדשים, אך השלד נשמר. אנחנו רוצים להמשיך ולהתקדם גם העונה ולא נשכח את מה שהביא אותנו להצלחה בעונה שעברה. אנחנו די מרוצים מהיכולת שלנו, גם מהתוצאה".

הקשר נשאל האם למכבי יש כרגע סגל חזק מספיק בכדי לרוץ גם בליגה וגם באירופה וענה: "זו שאלה שקשה לי לענות עליה כרגע, כי אף אחד לא יכול לחזות את העתיד. המטרה הראשונה שלנו הייתה להשתתף במפעל אירופי ולכמה שיותר זמן במהלך העונה ואני חושב שיש כאן מספיק אנשים בצוות שרואים את התמונה הכוללת ויודעים מה אנחנו זקוקים לו אם נמשיך בדרך האירופאית שלנו".

מרקו שטרלר שחקן פ.צ באזל עם אלכסנדר פריי. GettyImages
אלברמן לא רוצה להץייחס עדיין לבאזל/GettyImages

אלברמן העדיף שלא להתייחס באריכות להגרלה שהועידה מפגש עם באזל: "אני חושב שזה לא רלוונטי כרגע על הגרלת הסיבוב הבא. אני יכול לדבר על סיכויים ובסוף לא נגיע להתמודדות הזו. אני לא חושב שזו שאלה שמקומה הוא כעת. כרגע אני אומר בכנות שזה לא מעניין אותנו. לא אגיד שלא הסתכלנו על ההגרלה ובטח שידענו שלא נקבל הגרלה קלה. ברמות האלה, אנחנו יודעים שזה מסלול שההשתתפות בו כרוכה במסלול לא קל".

הקשר שמתחיל כעת את עונתו הרביעית ברציפות במדים הצהובים התייחס לכך שהפך לשחקן הרכב קבוע בקבוצה: "מהיום שהגעתי למכבי תל אביב, המטרה הייתה להפוך לשחקן משמעותי בקבוצה. לשם ניתבתי את כל האנרגיות שלי גם בימים שהלך פחות טוב וגם בימים שהיה יותר טוב. לרגע אני לא נח על זרי הדפנה כי יכולה להיווצר סיטואציה שיגיעו שחקנים לעמדה הזו. אני מוכן תמיד להילחם על מקומי ולהוכיח שאני ראוי להיות חלק משמעותי מהקבוצה הזו ולשם אני ממשיך לכוון כל עוד אני במכבי תל אביב".

הרכב משוער מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, גל אלברמן, מהראן ראדי, ערן זהבי, עומרי אלטמן (דור מיכה), טל בן חיים (ראדה פריצה), ברק יצחקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully