וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: מכבי תל אביב הוגרלה מול פ.צ באזל

בהנחה שהאלופה הישראלית תשלים את המשימה מול גיורי, תחכה לה בסיבוב המוקדמות השלישי האלופה השוויצרית החזקה, שנחשבת ליריבה הקשה ביותר מבין האפשרויות שנותרו לה. המשחק הראשון בשוויץ ב-30 או ב-31 ביולי, הגומלין ב-6 או ב-7 באוגוסט בבלומפילד

הגרלת הסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות זימנה היום (שישי) למכבי תל אביב מפגש קשה מול פ.צ באזל. אחרי צמצום האפשרויות בהגרלה הפכה האלופה השוויצרית, שהעפילה לחצי גמר הליגה האירופית בעונה החולפת, לאופציה הקשה ביותר עבור הצהובים, שהתאכזבו לראות את שמם עולה בגורל כיריבה של באזל כבר בתחילת ההגרלה.

מוחמד סלאח שחקן באזל. רויטרס
הגרלה לא פשוטה. מוחמד סלאח/רויטרס

אם האלופה הישראלית, שנמצאת עם רגל וחצי בשלב הבא אחרי הניצחון 0:2 על גיורי בחוץ, תשלים את המשימה מול האלופה ההונגרית, היא תשחק בבאזל בסיבוב השלישי ב-30 או ב-31 ביולי, ותארח את משחק הגומלין בבלומפילד וב-6 או ב-7 באוגוסט, בקרב על הזכות להעפיל לשלב הפלייאוף, ממנו תוכל להשתחל לשלב הבתים היוקרתי.

פאולו סוזה אמר לאחר ההגרלה לאתר הרשמי של הקבוצה: "למרות ההגרלה שעשויה להפגיש אותנו עם פ.צ באזל, אנחנו כרגע מתמקדים אך ורק במשחק הגומלין ביום שלישי נגד גיורי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין לא חושב על באזל. פאולו סוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש לציין שאם האלופה הישראלית תודח בשלב הבא, היא תנשור לסיבוב הפלייאוף של הליגה האירופית. אם הצהובים יעברו גם את הסיבוב הבא, הם ישחקו בסיבוב הפלייאוף. אם ינצחו שם, הם יעלו לשלב הבתים של המפעל ואם יודחו, הם ימשיכו בשלב הבתים של הליגה האירופית (בדומה לעירוני קרית שמונה בעונה שעברה).

מכבי תל אביב נמצאת כמובן במסלול האלופות ולכן היא לא הייתה יכולה להיות מוגרלת נגד קבוצות כמו ליון, זניט סט. פטרסבורג ופ.ס.וו איינדהובן, שבעצמן תכנסנה למעגל המשחקים החל מהסיבוב הבא, אבל לא יכולות לפגוש אלופות בסיבובי המוקדמות.

בין המשחקים המסקרנים שהמשך ההגרלה זימנה לנו ניתן למצוא כמובן את המפגש בין סלטיק של בירם כיאל (שצפויה לעבור את קליפטונוויל אחרי 0:3 בצפון אירלנד) לאלפסבורג השבדית (ניצחה 1:7 במשחק הראשון את דאוגבה). עוד מפגשים מעניינים יהיו בין ליון לגראסהופרס, בין פ.ס.וו איינדהובן לזולטה ורגאם, בין זלצבורג לפנרבחצ'ה, בין פאוק סלוניקי למטאליסט חראקוב ובין נורדשלנד לזנט סנט פטרסבורג.

הגרלת ליגת האלופות. GettyImages
כך זה נראה לפני ההגרלה/GettyImages
הגרלת ליגת האלופות. GettyImages
הגרלת ליגת האלופות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully