וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן פאבלו: "מרוצה משיתוף הפעולה עם חבריי לקבוצה"

מכבי ת"א נחתה, השוער מתאקלם: "הייתה לי הזדמנות לראות את הקהל בפעולה, כבר מחכה לראות את כולם ביום שלישי"

מכבי תל אביב שניצחה ביום רביעי 0:2 את גיורי ההונגרית במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, שבה לפנות בוקר ארצה, כאשר כ-15 מאוהדי הקבוצה המתינו לשחקנים ולצוות המקצועי בנמל התעופה בבן גוריון. הצהובים עשו את הדרך מגיור באוטובוס לוינה שבאוסטריה ומשם טסה הקבוצה לישראל. השחקנים קיבלו היום (שישי) יום חופשי ומחר הם צפויים לשוב לאימונים.

"זה היה המשחק הראשון שלי במסגרת אירופית ואני מאושר מהניצחון", אמר אמש השוער הספרדי חואן פאבלו, שפתח בין הקורות ושמר על רשת נקייה במשחקו הראשון במדים הצהובים. "אני מרוצה משיתוף הפעולה עם חבריי לקבוצה, שעזרו לי לשמור על השער נעול. הייתה לי הזדמנות לראות את אוהדי מכבי בפעולה, כשכמה מאות מהם עודדו מאחורי השער ואחרי ששמעתי כל כך הרבה על בלומפילד, אני כבר מחכה לראות את כולם ביום שלישי".

קרלוס גרסיה, מאנה, שחקני מכבי תל אביב מצטלמים עם אוהדים. רענן ברנובסקי
ספרדי חדש וספרדי ישן. מאנה וגרסיה/רענן ברנובסקי

שני מנהלי הקבוצה, בני טבק ואריאל אברם, המשיכו לשוויץ בכדי לייצג את המועדון בהגרלת הסיבוב השלישי של ליגת האלופות שתיערך היום בצהריים (13:00). הצהובים צריכים כמובן להשלים את משימת הסיבוב השני, כשיארחו את הגומלין מול גיורי ביום שלישי הקרוב בבלומפילד ואם לא תהיה תקלה לא צפויה, יעפילו השחקנים של פאולו סוזה לסיבוב השלישי.

כזכור, גם אם האלופה הישראלית תודח בשלב הבא, היא תנשור לסיבוב הפלייאוף של הליגה האירופית. אם הצהובים יעברו גם את הסיבוב השלישי, הם ישחקו בסיבוב הפלייאוף של ליגת האלופות. אם ינצחו שם, הם יעלו לשלב הבתים של המפעל ואם יודחו, הם ימשיכו ישירות אל שלב הבתים של הליגה האירופית, בדומה לעירוני קרית שמונה בעונה שעברה.

מכבי תל אביב נמצאת כמובן במסלול האלופות ולכן היא לא תוכל להיות מוגרלת נגד קבוצות כמו ליון, זניט סט. פטרסבורג ופ.ס.וו איינדהובן, שבעצמן תכנסנה למעגל המשחקים החל מהסיבוב הבא, אבל לא יכולות לפגוש אלופות בסיבובי המוקדמות.

האלופה הישראלית שאינה מדורגת בהגרלת הסיבוב השלישי, תרצה בוודאי להימנע ממפגש מול פ.צ. באזל אלופת שוויץ, או סלטיק אלופת סקוטלנד, שנחשבות לאופציות היותר קשות. ברשימת האפשרויות נמצאות גם יריבות שבהחלט נראות לפחות על הנייר כשוות כוחות לאלופה הישראלית, ויקטוריה פלזן, אוסטריה וינה, דינמו זאגרב וסטיאווה בוקרשט הרומנית. גם אפואל ניקוסיה, פרטיזן בלגרד (שנמצאת בסכנת הדחה) ולגיה ורשה הפולנית הן בהחלט יריבות שאפשר לעבור.

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב מצטלם עם אוהדים. רענן ברנובסקי
האוהדים הגיעו לעודד. שרן ייני/רענן ברנובסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully