וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר: "אנחנו תמיד מסתכלים על עוד אפשרות לרכש"

הבעלים של מכבי ת"א חגג עוד ניצחון בטורניר הטניס במכביה ואמר: "לא נגיע לשלב הבתים רק בעזרת חלום על העפלה"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מיטש גולדהאר המשיך לנצח גם היום (ראשון) בשלבים המוקדמים של טורניר הטניס במכביה, כשגבר 3:8 על רונלד סיני האוסטרי. אבל הבעלים של מכבי תל אביב לא היה מרוצה מרמת משחקו ואמר בסיום: "אם אמשיך לשחק ככה, בטוח שלא אשחק לאורך כל השבוע, אבל ניצחון הוא ניצחון, גם אם הוא מכוער".

מיטש גולדהאר טניסאי קנדי. דרור פיקלני
"העומס חיובי". מיטש גולדהאר/דרור פיקלני

על השילוב בין המכביה לפעילותו כבעלים של מכבי תל אביב אמר הקנדי: "אלה ימים עמוסים אבל הכל בסדר. בהונגריה השגנו תוצאה טובה, במכביה ההרגשה נהדרת, וכמובן בטניס אני מאוד נהנה לעשות ספורט. זה עמוס אבל הכל טוב אבל באופן חיובי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב. דרור פיקלני
"אנחנו צריכים קודם לסיים עם ההונגרים". מיטש גולדהאר/דרור פיקלני

על סיכויי ההפעלה של הצהובים לליגת האלופות אמר גולדהאר: "אנחנו צריכים קודם לסיים עם ההונגרים, זה יהיה משחק קשה, ולא נחשוב שהם יגיעו לכאן ויתרפסו בפנינו. אז נתרכז בכך ולאחר מכן נחשוב על השלב הבא. ברור שזה חלום להגיע לשלב הבתים, אבל לא נגיע לשם על ידי זה שרק נחלום על זה".

לגבי חיזוק אפשרי נוסף לסגל של מכבי תל אביב אמר: "אנחנו תמיד מחפשים, זו אפשרות. אנחנו מרוצים מהסגל הנוכחי, הם מתחילים להיכנס לכושר. אבל אנחנו תמיד פתוחים, תמיד מסתכלים, אבל אנחנו מאוד רוצים לשמור על היחידה שלנו ביחד. ראיתם במהלך השנים שלוקח זמן למצוא את הצורה הנכונה ואני חושב שלאט לאט אנחנו מתחילים למצוא אותה, אבל זו אפשרות".

מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב. דרור פיקלני
"אנחנו מאוד רוצים לשמור על היחידה שלנו ביחד". מיטש גולדהאר/דרור פיקלני

מכבי תל אביב החלה הבוקר בחלוקת המנויים השנתיים לאוהדי הקבוצה, כאשר נכון לרגע זה נמכרו כבר יותר מעשרת אלפים מנויים ובקופות נותרו רק מאות בודדות. אמש מסרה הקבוצה כי החלוקה תתבצע בבלומפילד וכעת ביקשו במועדון למסור כי בעקבות העומס הרב על הקופות באצטדיון, משרד הכרטיסים 'לאן' בשיתוף עם הקבוצה החליטו לתגבר את מערך החלוקה בקופות נוספות.

החל מהשעה 17:00 בגן כרונינגן (הממוקם בחורשה הצמודה לאצטדיון), ייפתחו הקופות החדשות לטובת בעלי מנויים. על מנת להפחית את העומס בקופות ממליצים בקבוצה לאוהדים להגיע לאסוף את המנויים החל מרגע הפתיחה. כל בעל מנוי קיבל כרטיס חינם למשחק הגומלין נגד גיורי ביום שלישי הקרוב, מה שמבטיח שהאצטדיון יהיה מלא.

הקבוצה תערוך הערב אימון טקטי, שיהיה סגור לתקשורת ולקהל. עדיין לא ברור מה מצבו של החלוץ ראדה פריצה שסובל מפציעה והוא בספק למשחק.

מהראן ראדי פרסם הבוקר סטטוס נוסף בעמוד הפייסבוק שלו בו כתב: "המשך לחידה בקשר למשפט שכתבתי בעמוד הפייסבוק שלי... האפשרות שזה היה מכוון לחלק מאוהדי הקבוצה שהיו איתנו בהונגריה לא נכונה!!! הסיבה היא שפשוט לא שמעתי קללות כלפיי במשחק, וזה בדוק!!!! לכל המעוניין, התשובות הצטמצמו, ומי שפותר את החידה מקבל בקבוק גזוז חינם... עם משועמם אנחנו...".

ובינתיים באזל, היריבה שצפויה לפגוש את מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, סיימה ב-1:1 נגד גראסהופרס. בדקה ה-21 באזל עלתה ליתרון משער של פביאן שאר וארבע דקות בתוך המחצית השנייה איזט האירוביץ' איזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully