וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרלר: "מכבי תל אביב היריבה הכי קשה שיכולנו לקבל"

קפטן באזל לא מקל ראש: "לא פשוט לנצח 0:2 בהונגריה, זו משוכה גבוהה". יאקין זוכר לטובה את מכבי, אבל לרעה את סוזה

לא רק מכבי תל אביב מודאגת מהגרלת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות שזימנה לה את פ.צ באזל. אנשי אלופת שוויץ, שבעונה שעברה נעצרה רק בחצי גמר הליגה האירופית, משוכנעים שהצהובים יעברו את גיורי ורואים בהם משוכה לא פשוטה בכלל. המשחק הראשון בין הקבוצות ייערך בשוויץ ב-30 או ב-31 ביולי, הגומלין ב-6 או ב-7 באוגוסט בבלומפילד.

מרקו שטרלר חלוץ פ.צ באזל. GettyImages
מכיר את פריצה, מתעניין בשחקני ההגנה. מרקו שטרלר/GettyImages

"אנחנו יודעים מניסיון שלא קל לנצח 0:2 בהונגריה. זה מצביע על החוזק של מכבי תל אביב", טען הקפטן מרקו שטרלר. "מכבי היא היריבה הכי קשה שיכולנו לקבל בהגרלה. אני מכיר את ראדה פריצה ששיחק בבונדסליגה בהאנזה רוסטוק, אבל אני יותר מתעניין בשחקני ההגנה אותם אפגוש. מדובר במשוכה גבוהה, אך נצטרך לעבור אותה כדי להיות שוב בשלב הבתים. הליגה האירופית הייתה נחמדה, אבל כל כדורגלן מעדיף את ליגת האלופות".

מאמנו מוראט יאקין נזכר במפגש עם הצהובים ב-1995, אז הבקיע ב-1:1 הביתי של גראסהופרס מול מכבי תל אביב (קשנצב השווה) לפני שאלכסנדר קומיזטי הכריע את הגומלין והעלה את הקבוצה מציריך לליגת האלופות. "יש לי זיכרון חזק ממכבי", הודה יאקין.

לעומת זאת, בשוויץ גם הזכירו ליאקין כי את ההפסד האירופי הראשון שלו כמאמן באזל הנחיל לו דווקא פאולו סוזה, שניצח 1:2 עם וידאוטון ההונגרית, אך הפסיד 1:0 במשחק בבאזל במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית.

מוראט יאקין מאמן באזל. רויטרס
את ההפסד האירופי הראשון שלו נחל מול פאולו סוזה. מוראט יאקין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully