וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה הזהיר: "אסור לנו לזלזל, גיורי יכולה לכבוש בחוץ"

20.7.2013 / 23:00

למרות ה-0:2, מאמן מכבי ת"א לא רגוע, אך החמיא: "אהבתי את הסבלנות ואת קור הרוח". פריצה סוחב פציעה ובספק לגומלין

שחקני מכבי תל אביב, ששבו אמש (שישי) מהמסע להונגריה וקיבלו יום חופשי, חזרו הערב להתאמן ופתחו למעשה בהכנות לקראת הגומלין נגד גיורי, ביום שלישי הקרוב בבלומפילד. הצהובים שבו אומנם עם נצחון חוץ 0:2 ויתרון מבטיח לקראת הגומלין, אך המאמן פאולו סוזה לא ויתר גם הפעם על אסיפה טקטית ממושכת, בה הקרין לשחקניו את ניתוח המשחק הראשון בוידיאו, כאשר הוא מתעכב על נקודות רבות, חיוביות ושליליות, בתקציר הערוך.

סוזה החמיא לשחקניו ובין השאר אמר: "אהבתי את הסבלנות בהנעת הכדור ואת קור הרוח שלהם בחלקים גדולים במשחק. זה היה רק משחק ראשון, אבל שיחקתם בהחלט טוב והייתי מאוד מרוצה מכמה דברים שראיתי".

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יודע שאסור לחשוב על באזל. סוזה/קובי אליהו

יחד עם הדברים הללו, המאמן הפורטוגלי כבר הבין שמאז הגרלת הסיבוב השלישי, בה קיבלה מכבי את באזל החזקה (אם אכן תעלה), מדברים כולם רק על ההתמודדות עם אלופת שוויץ והזהיר את שחקניו משאננות או זלזול: "אוי ואבוי לנו אם נחשוב על באזל לפני שנסיים את המשימה מול גיורי. אסור לנו לזלזל בגיורי, אני מכיר טוב מאוד את הקבוצה הזו, הם מסוגלים להבקיע גם במשחקי חוץ ואפילו בדקות אחרונות. אנחנו עדיין צריכים להשלים את המשימה ביום שלישי ורק אז נוכל להתעסק במשימה הבאה", אמר המאמן.

מי שלא נטל חלק באימון הערב הוא החלוץ השבדי ראדה פריצה, שסובל מפציעה ובשלב זה לא ברור אם יהיה כשיר לגומלין בשלישי. אם פריצה לא יוכל לשחק, או לא יהיה כשיר לגמרי, מתחרים טל בן חיים או דור מיכה על חולצת ההרכב.

בשלב הנעת הכדור והתרגול הטקטי, נשלחו חסן אבו זייד, איגנסיו פידלף וכן מונס דאבור, שגם לא טסו עם הקבוצה להונגריה, להתאמן בצד והוחזרו מאוחר יותר להשלים את האימון עם שאר חבריהם. פידלף ואבו זייד כבר קיבלו אישור לחפש לעצמם קבוצה והם לא בתוכניות של המאמן סוזה, אולם לגבי דאבור הדברים בהחלט מוזרים, שכן החלוץ החלים מפציעה והוא כשיר לחלוטין, כך שההתנהלות מולו בהחלט אינה ברורה.

ביום ראשון, החל מהשעה 09:00, ייחל הליך איסוף המנויים מקופות יציעים 10-11 בבלומפילד, כאשר נכון לרגע זה נותרו עוד כ-400 מנויים בלבד למכירה. בנוסף, תחל מכירת הכרטיסים הבודדים שנותרו לקראת המשחק נגד גיורי. בשל העובדה שלא צפויים להגיע אוהדים הונגרים רבים, אם בכלל, קיבלה מכבי תל אביב אישור לפתוח למכירה גם את יציע 4, המיועד בדרך כלל לקבוצה האורחת. מחירי הכרטיסים עומדים על 80 שקלים ליציעים 2 ו-13, 70 שקלים ליציעים 7 ו-8 ו-50 שקלים בלבד ליציע 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully