וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "אני אוהב מאמנים ששיחקו כקשרים אחוריים"

המנהל המקצועי של מכבי ת"א התראיין ל"ליברפול אקו" והסביר הבחירה באוסקר וסוזה: "לקשרים אחוריים יש מעין חוש שישי"

ג'ורדי קרויף ומכבי תל אביב מתכוננים למשחק הגומלין מול גיורי במסגרת מוקדמות ליגת האלופות ובינתיים, המנהל המקצועי של הצהובים ערך ראיון מעניין מאוד בעיתון מקומי בליברפול שבו הוא בעיקר שיבח את חברו הטוב ומאמנה החדש של אברטון, רוברטו מרטינס, אך גם סיפק את השקפת העולם שלו לגבי בחירת מאמנים ושפך אור על הבחירה שלו באוסקר גרסיה ופאולו סוזה, כמאמנים של מכבי תל אביב.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב עם ג'ורדי קרויף. קובי אליהו
"לקשרים אחוריים יש הבנה טובה של המשחק". ג'ורדי קרויף/קובי אליהו

"אני אוהב מנג'רים ששיחקו כקשרים אחוריים בקריירת המשחק שלהם, כאלו שהיו מקשרים בין ההגנה להתקפה של הקבוצה", אמר קרויף לעיתון הליברפולי והסביר: "הם צריכים להיות ערניים מבחינה טקטית"

"שחקן שמשחק מגן שמאלי או שוער בדרך כלל יש 10 שחקנים לפניו, אבל קשר אחורי משחק לפני חוליית ההגנה ואחרי חוליית ההתקפה. הרבה מאמנים מוצלחים שיחקו בעמדה הזו, הם פיתחו מעין חוש שישי ויודעים לקרוא מצבים".

קרויף לא חסך בפירגונים לרוברטו מרטינס, המאמן של אברטון כשאמר: "אני חושב שיש לו את האישיות כדי ליצור קבוצה שמשחקת בצלמו. הוא הראה זאת כבר בקריירה שלו כמנג'ר. הקבוצות שלו משחקות בסגנון מסויים וזה לא קל ליישם את הסגנון שלך משום שאתה צריך שחקנים שמתאימים מבחינה טכנית וטקטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully