וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "מקווה שננצל שוב את כל היתרונות שלנו"

22.7.2013 / 19:45

מאמן מכבי תל אביב לא חושב על באזל ומתרכז בגומלין מול גיורי (ג', 21:30, ספורט1 ו-HD). פריצה בסגל, בן חיים יפתח

מכבי תל אביב כבר יודעת מי היריבה הבאה שלה במוקדמות ליגת האלופות, אבל לפני שהיא מתחילה לחשוב על באזל החזקה האלופה הישראלית צריכה להשלים את העבודה מול גיורי. הצהובים נהנים מיתרון מבטיח של 0:2 מהמשחק הראשון בהונגריה, ומקווים לא להסתבך בגומלין בבלומפילד מחר (שלישי, 21:30, ספורט1 ו-HD) לעיני הבעלים מיטש גולדהאר והקהל הביתי.

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה. ברני ארדוב
יחסר את ראדה פריצה. פאולו סוזה/ברני ארדוב

פאולו סוזה אמר בפתח דבריו: "אני רוצה לראות מהקבוצה שלי התקדמות קבועה. אני רוצה לראות יציבות ועקביות. המשחק הקודם לא היה קל, ניצלנו את היתרונות שלנו. אחד הדברים שעבדו לטובתנו זה שהייתה לי היכרות מוקדמת עם היריבה והשחקנים שלי הבינו את תכנית המשחק. התחלנו מצוין, הדקות הראשונות שלנו היו מרשימות ויצרנו מצבים. אני מקווה שנוכל ליצור שוב את אותה איכות טקטית במשחק שלנו".

על היריבה אמר המאמן הפורטוגלי: "אנחנו מצפים לשינויים במערך של גיורי. לדעתי הם ישחקו הפעם עם שני חלוצים ולא עם אחד, כמו ששיחקו למשל בסופרקאפ ההונגרי. אנחנו לא נשנה שום דבר מבחינה טקטית, אלא נעשה התאמות. נרצה שהשחקנים יבינו כמה דברים נוספים. אני רוצה סגל שבו כל שחקן יכול לשחק ורוצה לנצח. לא אסתפק רק בניצחון, אני שואף ליכולת שתרגש את האוהדים שלנו. אנחנו מרוכזים בצורה מלאה במשחק הזה, רק אחר כך נחשוב על היריבה הבאה. זה לא הזמן".

סוזה התייחס לסוגיית ראדה פריצה, שהיה בספק למשחק, ואמר שהחלוץ השבדי יהיה בסגל. פריצה ערך אימון מלא, אך בכל זאת נראה שטל בן חיים יפתח על חשבונו, לאחר שתורגל בהתקפה לצד עומרי אלטמן וברק יצחקי. דור מיכה, שנכנס כמחליף והיה מעורב בשני השערים בהונגריה, צפוי שוב לעלות מהספסל.

כמעט כל הכרטיסים למשחק אזלו, וגם יציעים 4-5 נפתחו למכירה עבור אוהדי מכבי תל אביב.

הרכב משוער, מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, גל אלברמן, מהראן ראדי, ערן זהבי, עומרי אלטמן (דור מיכה), טל בן חיים (ראדה פריצה), ברק יצחקי.

מאנה (מימין), חואן פאבלו קולינאס מכבי תל אביב. ברני ארדוב
השוער צפוי לפתוח, המגן שוב על הספסל. חואן פאבלו עם מאנה/ברני ארדוב

אחרי ההפסד הביתי 2:0, גם בגיורי יודעים שרק נס יאפשר להם לעבור את מכבי תל אביב ולהעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. המאמן אטילה פינטר שוב ירצה עונש הרחקה ולא יישב על הספסל, כשמי שייעדר מהסגל הוא המגן השמאלי הפצוע דניאל וולגי שנשאר בהונגריה.

המאמן אטילה פינטר אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו מאמינים שיש לנו סיכוי, נעשה הכל כדי לתקן את התוצאה מהמשחק הראשון ולנצח פה. אנחנו אולי לא קבוצה גדולה, אבל אני בטוח שאנחנו יכולים להפוך את התוצאה וגם השחקנים מאמינים בזה".

הקשר פטקאי נמצא בספק גדול לקראת המשחק ורק מחר יוחלט אם ישחק. "אחליט יחד עם הצוות הרפואי", אמר הקשר, שאת מקומו צפוי למלא הקמרוני פטריק מבונגו. "נראה אם כדאי לקחת את הסיכון הזה מחר. דיברנו לקראת המשחק על הטעויות שביצענו במשחק הראשון וניתחנו אותן. הקבוצה חייבת להיראות טוב יותר יחד, ואז גם יהיה קל יותר לפתור את הבעיות. נצטרך גם להיות מרוכזים במסירה האחרונה ולייצר יותר מצבי הבקעה כדי שיהיה לנו סיכוי".

הרכב משוער, גיורי: לובוש קמנאר, מיכל שבץ, זולטן ליפטאק, אקוש טקאץ', מרקו דיניאר, ניקולה טראיקוביץ', ג'ורג'ה קאמבר, פטריק מבונגו, תמאש קולטאי, רוק קרונאבטר, רולאנד וארגה.

אטילה פינטר מאמן גיורי. ברני ארדוב
זקוק לנס. אטילה פינטר/ברני ארדוב
ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב (במרכז). ברני ארדוב
התאמן כרגיל, אבל לא צפוי לפתוח. ראדה פריצה/ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב: חואן פאבלו קולינאס (מימין), מאנה, משה לוגסי, ברק לוי מרימים שער. ברני ארדוב
כולם נותנים יד. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יציג יכולת משופרת בבלומפילד? ערן זהבי/ברני ארדוב
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שולט בכדור. פאולו סוזה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully