וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דני פרנקו חתם: "זה כבוד בשבילי"

22.7.2013 / 7:15

מאמן ברק נתניה יחליף את בראד גרינברג בשורות האלופה, ג'ף רוזן: "מצפה שייקח אותנו לרמה הבאה". מורן רוט על סף חתימה

אלופת ליגת העל בכדורסל מכבי חיפה הודיעה היום (שני) רשמית שהיא מינתה את דני פרנקו למאמן הקבוצה לעונה הבאה. לאחר שראתה את מאמנה בעונה החולפת, בראד גרינברג עוזב לטובת הפועל ירושלים, מצאה לו חיפה מחליף בדמותו של מאמן ברק נתניה בשנתיים החולפות. על מועמדותו של פרנקו למכבי חיפה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

כזכור גרינברג, שסידר לירוקים אליפות היסטורית אשתקד אך לא הצליח להגיע לסיכום על המשך עבודתו לעונה נוספת, חתם בשבת בקבוצה מהבירה. פרנקו, ששהה בימים האחרונים בליגת הקיץ שבלאס וגאס, אמור לחזור לארץ דרך ניו יורק, שם נפגש עם הבעלים של חיפה, ג'ף רוזן, בכדי לסגור את העסקה.

"אני מעריך את ההזדמנות שג'ף רוזן וכל מועדון מכבי חיפה נתן לי", אמר פרנקו. "ג'ף ואנשי הקבוצה כבר התחילו לבנות קבוצה מרשימה. זה כבוד בשבילי לאמן את אלופת המדינה ואני מצפה להוביל קבוצה מרגשת העונה". זו הפעם השנייה שבה פרנקו מתמנה למאמן של קבוצה אלופה, אחרי שבעבר מונה למאמן הפועל חולון אחרי שזו זכתה בתואר ההיסטורי.

בראד גרינברג: "שמח על ההזדמנות לאמן את הפועל ירושלים"

דני פרנקו מאמן ברק נתניה. אדריאן הרבשטיין
"מצפה להוביל קבוצה מרגשת העונה". פרנקו/אדריאן הרבשטיין

פרנקו (39) הפך למאמן ראשי ב-2006 בעירוני רמת גן. לאחר מכן עבר המאמן המוכשר בגלבוע/עפולה, הפועל גליל עליון, ובילה שנתיים בהפועל חולון, אותה הצעיד לזכיה היסטורית בגביע המדינה ב-2009. בשנתיים האחרונות אימן בהצלחה את ברק נתניה, ובסך הכל מאזנו כמאמן ראשי בכדורסל הישראלי עומד על 70 נצחונות לצד 91 הפסדים.

"אנו שמחים לקבל את דני פרנקו למועדון כדורסל מכבי בזן חיפה", אמר בעלי הקבוצה ג'ף רוזן. "תמיד התרשמתי מהיכולת של דני למצות את מלוא הפוטנציאל מהקבוצות שלו. הידע שלו, היכולת לקדם שחקנים ויכולות המנהיגות שלו מאוד מרשימים ואני מצפה לראות את דני לוקח את הקבוצה לרמה הבאה".

"אנו מקדמים בברכה את הצטרפותו של המאמן דני פרנקו למכבי בזן חיפה, ומצפים ממנו להוביל את הקבוצה מול האתגרים העומדים בפנינו בעונה הקרובה בליגת העל בישראל, וביורוקאפ", אמר סגן יושב ראש מכבי בזן חיפה ארנון שירן. "דני הוא מקצוען המקפיד בפרטים הקטנים, מה שמסייע בידו להוציא את המקסימום מהקבוצות אותן הוא מאמן".

מאמן מכבי חיפה בראד גרינברג. אדריאן הרבשטיין
נמצא המחליף שלו. גרינברג/אדריאן הרבשטיין

בתוך כך, מורן רוט ממשיך להתקרב למכבי חיפה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. תנאיו הכספיים של רכזה של מכבי תל אביב בעונה החולפת כבר סוכמו, אך לדברי מקורביו נשארו מספר נושאים פתוחים. רוט כבר קיבל אישור ממכבי תל אביב לנהל מגעים עם חיפה, ולאחר שהחוזה בינו לבין הירוקים ייסגר סופית, מכבי תל אביב תשחרר אותו ותשלם לו פיצוי מסוים.

* הקבוצה הודיעה גם שמכירת המנויים לעונה הבאה תחל ביום שני, 29 ביולי, כשבשלב הראשון תיפתח המכירה רק עבור מנויי העונה שעברה. הקבוצה תחגוג את מכירת המנויים באירוע מיוחד בהיכל רוממה ביום ראשון, 28 ביולי בשעה 19:00, כשעשרה אוהדים יזכו באפשרות לקלוע מחצי מגרש ולקבל מנוי חינם. אוהדים יכולים להירשם לתחרות בקישור הבא.

מורן רוט שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מהאלופה לאלופה. רוט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully