וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שרווד בראון ודגן יבזורי חתמו

17.7.2013 / 18:25

האלופה הודיעה על צירוף הגארד שהפך לסנסציה בארה"ב בטורניר המכללות החולף, ובשחקן גלבוע/גליל בשנים האחרונות

קבוצת הכדורסל של מכבי חיפה הודיעה הערב על החתמתם של כוכב מכללת פלורידה גולף קוסט שרווד בראון לעונה אחת עם אופציה להארכת החוזה לעונה נוספת, וכן על צירופו של דגן יבזורי מהפועל גלבוע/גליל עליון.

הכדורסלן האמריקאי שרווד בראון. GettyImages
יחזק את האלופה. שרווד בראון/GettyImages

בראון (21, 1.93), יליד אורלנדו, החל את לימודיו במכללת פלורידה גולף קוסט הקטנה בשנת 2009, ובשנתיים הראשונות ללימודיו לא היה שחקן חמישייה. בשנה השלישית השתפר מעמדו, הפך לשחקן חמישייה, ורשם 12.8 נקודות, 5.9 ריבאונדים ו-1.2 חטיפות בממוצע למשחק. בעונתו האחרונה הוא הוביל את המכללה לזכייה בטורניר האטלנטיק סאן וקיבל מחמאות גדולות מאוד תוך שהוא רושם 15.5 נקודות, 6.5 ריבאונדים ו-1.2 חטיפות בממוצע למשחק.

במהלך טורניר המכללות האחרון, בראון היה השחקן המרכזי בפלורידה גולף קוסט, שהדהימה וכבשה את לב האמריקאים. הוא קלע 24 נקודות וקטף תשעה ריבאונדים בניצחון הסנסציוני של הקבוצה שזכתה לכינוי "דאנק סיטי" על ג'ורג'טאון, שדורגה שנייה בטורניר באזור הדרום. הוא הוסיף 17 נקודות ושמונה ריבאונדים בסיבוב הבא, בניצחון על סן דייגו סטייט לפני שהקבוצה נעצרה בדרבי מול פלורידה.

בראון הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של מכללת פלורידה גולף קוסט שקולע 1000 נקודות ולוקח 500 ריבאונדים. כמו כן, בראון סיים את קריירת המכללות כריבאונדר המוביל של המכללה בכל הזמנים עם 589, כקלעי השני בכל הזמנים עם 1241 נקודות, רביעי בכל הזמנים בשלשות (157), שני בריבאונד התקפה (179) ורביעי בכל הזמנים בחטיפות עם 120 חטיפות.

"אנו נרגשים לצרף את שרווד בראון למכבי חיפה כיוון שהוא שחקן עם יכולת ריבאונד חזקה שיש לו הרבה פוטנציאל", אמר הבעלים של מכבי בזן חיפה ג'ף רוזן.

צפו בביצעיו של שרווד בראון

הרכש הנוסף של היום, כאמור, הוא דגן יבזורי, שכבר סיכם באופן עקרוני בקבוצה לפני מספר ימים. "דגן הוא קלע מוכח ומוביל בליגת העל ואנו נרגשים שהוא מצטרף", אמר רוזן. יבזורי עצמו אמר: "אני רוצה להודות לכל מי שפגשתי וסייע לי במהלך חמש השנים ששיחקתי בהפועל גלבוע/גליל, והיה חלק מהתקופה היפה שלי בקבוצה. אני שמח מאוד להגיע למכבי חיפה, הקבוצה האלופה, ולמועדון גדול ומכובד, ומקווה לעמוד בציפיות". הקלעי המחונן יצטרף למצבת הישראלים, הכוללת לעת עתה את אנטון שוטבין, אלכס צ'וברביץ' ועידו קוז'יקרו.

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון דגן יבזורי. אדריאן הרבשטיין
החתמה מעניינת של חיפה. יבזורי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully