וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קרווין בריסטול חתם לעונה

הפורוורד/סנטר האמריקאי (24, 2.08 מ') שנחשב לחוסם מצוין מגיע מהרפובליקה הדומיניקנית. רוזן: "מוכשר מאוד". צפו בביצועיו

אחרי צירופו של שרווד בראון, החתימה הערב (שבת) מכבי חיפה זר שני לעונת 2013/14: הפורוורד/סנטר האמריקאי קרווין בריסטול, שסגר על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. "אנו מרוצים מהצטרפותו של קרווין", אמר הבעלים של הקבוצה ג'ף רוזן. "בקיץ הקודם הוא נבחן אצלנו. הוא שחקן פיזי ומוכשר מאוד, עקבנו אחר התקדמותו מרחוק, ועכשיו הפוטנציאל התפתח לשחקן הגנה וריבאונדר מהבכירים בליגה שלנו".

צפו בביצועיו של קרווין בריסטול

בריסטול (24, 2.08 מ'), משחק העונה בקבוצת הוראקאנס דל אטלנטיקו מהרפובליקה הדומיניקנית, שם ב-11 משחקים הוא קולע בממוצע 6.6 נקודות ומוריד 9.4 כדורים חוזרים ב25.5 דקות. בעונה שעברה שיחק בקבוצת איסטנבולספור מהליגה הטורקית השנייה, שם רשם בממוצע דאבל דאבל של 10.1 נקודות ו-12.2 ריבאונדים למשחק. לאחר מכן עבר לפולזלה מליגה הסלובנית הראשונה, שם הוא גם השיג בממוצע דאבל דאבל של 11.4 נקודות ו-10.9 ריבאונדים, ואף הוביל את הליגה בעמודת החסימות עם 2.4 למשחק.

בריסטול, יליד ברוקלין, שיחק בליגת המכללות במדי ברווארד קומיוניטי קולג' שנתיים ולאחר מכן עבר לפורדהם, שם סיים שלישי במחוז האטלנטיק 10 בחסימות (2.4 למשחק), וחמישי בריבאונדים (8 למשחק) בעונת 2011/12.

שחקן מכללת פורדהאם לשעבר, קרווין בריסטול (ימין). AP
פוטנציאל מעניין. בריסטול חוסם/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully