וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: בראד גרינברג מאמן הפועל ירושלים

20.7.2013 / 20:41

המאמן שזכה באליפות עם מכבי חיפה ועל הסיכום שלו בבירה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, אמר: "שמח על ההזדמנות"

הפועל ירושלים המחודשת, תחת ד"ר אורי אלון, הכריזה הערב (שבת) באופן רשמי על מינויו של בראד גרינברג למאמן הקבוצה. גרינברג, שעל הסיכום שלו בבירה פורסם בוואלה! ספורט, חתם לשלוש שנים והוא כבר נמצא בישראל בשל אירועי המכביה (מאמן את נבחרת הכדורסל של ארצות הברית) והחל לעבוד לקראת העונה הבאה, עם שיחות מאחורי הקלעים לגבי מצבת השחקנים של ירושלים בעונה הבאה.

אלון כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אנחנו גאים למנות את בראד גרינברג כמאמן הפועל מגדל ירושלים לשלוש העונות הבאות. לבראד יש רזומה מוכח בקבוצות כמו ניו יורק ניקס, פורטלנד, פילדלפיה ועוד. אני מאמין שהווינריות שלו תסחף אותנו לשנים מרגשות. הפועל עולה!"

גרינברג מסר בתגובה: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי לאמן באחד המועדונים הגדולים בכדורסל הישראלי. תמיד הערכתי את הפועל ואת הקהל שלה, ואני שמח שהעונה אעמוד על הקווים במלחה. המטרה שלי בכל מקום אליו אני מגיע היא לבנות קבוצה מנצחת, וכך גם הפעם. אעשה הכל על מנת שהאוהדים שלנו ישמחו וייהנו מכדורסל טוב בעונות הקרובות".

בראד גרינברג מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
כבר מתחיל לעבוד. גרינברג/קובי אליהו

בקבוצה מעוניינים בפורוורד אלישי כדיר וכמו כן נשקלת האפשרות לצרף מספר שחקנים ישראלים בכירים הפנויים בשוק. האופציה על ג'וש דאנקן כבר מומשה ובירושלים ביקשו ממאיר טפירו להמתין תקופה נוספת בטרם יוחלט אם לממש את האופציה עליו והגארד הוותיק נענה בחיוב לבקשת הקבוצה.

אחד משותפיו של אלון לקבוצת הניהול החדשה של המועדון, כדורסלן ניו יורק ניקס אמארה סטודמאייר, שערך אמש (שישי) מסיבת עיתונאים בישראל, נשמע לקוני משהו לגבי הפעולות שנעשות סביב הקבוצה: "אנחנו עובדים על העונה הבאה", הוא אמר, "שוחחתי עם אורי אלון והוא אדם נהדר. כשיהיה מה להכריז, נכריז".

ביום שני הקרוב יתקיים מפגש בין הנהלת הקבוצה לאוהדים במכללת אורט אשר בגבעת רם בעיר. יו"ר הדירקטוריון היוצא עו"ד יעקב לירז זימן ישיבה בה יעביר את הסמכויות לדירקטוריון החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully