וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטו וילאנובה: "לא קל לי לעזוב, רוצה להודות לכולם"

יממה לאחר שהתפטר בשל מחלת הסרטן, שחרר מאמן ברצלונה מכתב ובו הודה להנהלה, לשחקנים ולאוהדים, ובין היתר כתב: ”אלו רגעים קשים, הגיעה העת להקדיש את כוחותי להמשך התהליך של המאבק במחלה. בהצלחה למאמן החדש של המועדון הטוב בעולם”. הנוסח המלא - בפנים

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

24 שעות אחרי שברצלונה הודיעה שטיטו וילאנובה נאלץ להתפטר בשל מחלת הסרטן, הוציא הערב (שבת) המאמן האהוב מכתב לאוהדי הקבוצה. הנה הדברים המרגשים:

טיטו וילאנובה מאמן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
אומר שלום. טיטו וילאנובה/GettyImages, David Ramos

"תודה בארסה, תודה לכולם.

אחרי חמש שנים נהדרות בהן הייתי חלק ממועדון שהגשים את החלומות של כל מאמן, הגיעה העת להתמודד עם שינוי בחיי המקצועיים על מנת להקדיש את כוחותי ואת האנרגיות שלי להמשך התהליך של המאבק במחלה בה אובחנתי כחולה לפני כשנה וחצי.

הטיפולים שאאלץ לעבור החל מעכשיו לא מאפשרים לי, לפי מה שאמרו הרופאים, להמשיך להעניק את מאת האחוזים הנדרשים על מנת להיות המאמן של מועדון פאר כמו ברצלונה, אבל אמשיך לעקוב מקרוב ולעבוד עבור המועדון הזה, שאני אוהב כל כך, בדרכים אחרות.

לא קל לי לעזוב את קבוצת האנשים הכל כך מיוחדת הזו, השחקנים, שותפיי לצוות המקצועי וחברים שחלקתי עימם שלל חוויות בלתי נשכחות. אני מודה להם מעומק לבי על כל מה שהם העניקו לי ולימדו אותי. החומר האנושי והמקצועי בקבוצה הזו יכול להתגבר על כל מכשול ואני בטוח שהוא יעמוד גם מול האתגרים הספורטיבים החדשים של העונה שבפתח, שצפויה להיות מרתקת עבור כולם.

אני רוצה להודות באופן מיוחד לנשיא המועדון, לכל ההנהלה ולמנהל הספורטיבי אנדוני זוביזארטה על כל האמונה שהם נתנו בי ומעל הכול, על התמיכה חסרת הפשרות שלהם, במישור הספורטיבי, כמו גם האנושי. במידה גדולה לא פחות חשובה לי התמיכה הרפואית והאישית שאני מקבל מהדוקטור שלי רמון קנאל ומהצוות הרפואי שלו, הניצב לצידי. אני יודע שאני לא משחק את המשחק הזה לבדי, שאני חלק ממועדון סולידרי, שיעזור לי ללכת קדימה בתהליך הארוך הזה, בדיוק כמו שהוא עשה עד כה.

לכולכם, חברי המועדון ואוהדי בארסה, אני מעוניין להודות מכל הלב על גילויי התמיכה והחיבה שהענקתם לי, לא רק עכשיו, אלא לכל אורך החודשים האחרונים. אני רוצה לומר לכם שאני מאוד רגוע, חזק ושאני מתייצב בפני השלב החדש הזה במחלה שלי עם ביטחון מלא שהכול יהיה בסדר.

תודה גם לכל אוהדי הכדורגל, לקולגות למקצוע, למועדונים, לספורטאים ולמפורסמים ולאנשים האנונימים, עבור הודעות החיבה, שנותנות הרבה כוח לי ולמשפחתי.

אלו רגעים קשים עבורי ולכן אני מבקש מכלי התקשורת לכבד אותי ולהבין אותי. עכשיו, משחדלתי להיות מאמן בארסה, אני מקווה שיהיה לי קצת רוגע ופרטיות, שנחוצה לי ולמשפחתי מאוד ברגעים אלה.

לא ארצה לסיים את המכתב הזה מבלי לאחל המון הצלחה למאמן החדש של המועדון הכי טוב בעולם.

תודה רבה לכולם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
טיטו וילאנובה, מאמן ברצלונה. רויטרס
"אמשיך לעקוב מקרוב ולעבוד עבור המועדון הזה, שאני אוהב כל כך, בדרכים אחרות". וילאנובה/רויטרס

לאחר משחק האימון בו הביסה קבוצתו החדשה באיירן מינכן 0:4 את המבורג, אמר פפ גווארדיולה: "מאוד קשה לי לדבר על חבר כמו טיטו, אני אוהב אותו מאוד ומאחל לו ולמשפחתו את הטוב ביותר בעולם ושהם יתמודדו עם המצב הזה עם כוחות נפשיים. הסיפור הזה מאוד, מאוד קשה לי". כזכור, רק בשבוע שעבר נקלע גווארדיולה לעימות עם ראשי ברצלונה, לאחר שהאשים אותם בשימוש במחלתו של וילאנובה נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully