וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "תהיה חזק טיטו! כולנו איתך בקרב הזה"

מסי ועולם הכדורגל התכנסו סביב וילאנובה וחיזקו אותו לקראת מאבקו. גם ריאל ומוריניו ברשימת התומכים

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

ביום שאחרי ההודעה הדרמטית של ברצלונה על סיום תפקידו של טיטו וילאנובה שסבל מנסיגה נוספת במצבו הרפואי בשל מחלת הסרטן, ונראה שעולם הכדורגל מתאחד כולו סביב אדם אחד. מהרגע שבו הנושא הפך לרשמי, הרשתות החברתיות כולן החלו להתמלא באיחולי החלמה מהירה לוילאנובה שנאלץ לעזוב ממש ביום שבו ברצלונה אמורה הייתה להתחיל בהכנות לעונה עם משחק ידידות מול לכיה גדנסק שבוטל.

ברצלונה הודיעה: טיטו וילאנובה נאלץ להתפטר בשל מחלתו

לאודרופ, קומאן ולואיס אנריקה מועמדים לברצלונה

טיטו וילאנובה מאמן ברצלונה. רויטרס
רגע לא פשוט לכולנו. טיטו וילאנובה/רויטרס

אנדרס אינייסטה התראיין בתקשורת הספרדית, וסיפר: "אני מאחל לו שהוא ינצח את המחלה הארורה הזו. מה שחשוב זה האדם. אלה ימים לא פשוטים שבהם הרגשות מעורבים". איחולי החלמה מהירה נשלחו גם מצד צ'לסי של ז'וזה מוריניו וריאל מדריד, יריבתה המושבעת של הקטאלונים. בצ'לסי כתבו באמצעות חשבון הטוויטר הרשמי של המועדון: "ז'וזה מוריניו, צוות המאמנים ושחקני צ'לסי שולחים איחולי החלמה מהירה לטויטו וילאנובה". בריאל מדריד שיגרו מסרים דומים: "ריאל מדריד מעוניינת להביע את אהבתה ואת הזדהותה עם טיטו וילאנובה, ומחזקת את המשפחה, החברים ואת ברצלונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
התחבר לוילאנובה, ונפרד ממנו לעת עתה. מסי/רויטרס

ליאונל מסי חיזק את מאמנו, וכתב: "תהיה חזק, טיטו! כולנו איתך בקרב הזה". חואן מאטה ציין: "אני שולח את כל התמיכה האפשרית לטיטו ולמשפחה שלו, כולנו איתך טיטו". טיאגו אלקנטרה שעזב הקיץ את ברצלונה: "כל התמיכה בעולם לטיטו ולמשפחה שלו. כולנו איתך". נשיא פיפ"א, ספ בלאטר: "המחשבות שלי והאיחולים המיטביים להחלמה מהירה נשלחים לטיטו וילאנובה, למשפחה שלו ולמועדון ברצלונה". גם בעולם הכדורסל עוקבים בדאגה אחרי מצבו של וילאנובה, ופאו גאסול כתב: "הדבר הראשון והכי חשוב בחיים זה הבריאות. איחולי החלמה לטיטו וילאנובה ברגעים הקשים".

כאמור, בעקבות ביטול המשחק נגד הפולנים נראה כי משחקה הראשון של ברצלונה בשלב קדם העונה יתקיים דווקא נגד באיירן מינכן של האקס פפ גווארדיולה.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully