וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: באיירן מינכן הביסה, הפסדים לדורטמונד ומונאקו

הבווארים הרשימו עם 0:4 על המבורג, בכורה לטיאגו, הצרפתים נכנעו 1:0 לאוגסבורג. צפו בתקצירים ממשחקי אימון נוספים

שחקן באיירן מינכן טיאגו אלקנטרה. רויטרס
פתח ברגל ימין. טיאגו אלקנטרה/רויטרס

בזמן שחלק מהליגות באירופה כבר יצאו לדרך והמפעלים האירופאים תופסים תאוצה, ברחבי העולם ממשיכים להתקיים משחקי הכנה לקראת עונת 2013-14.

בגרמניה נפתח טורניר טלקום קאפ המסורתי בהשתתפותן של האלופה באיירן מינכן וסגניתה דורטמונד. הקבוצה של יורגן קלופ פתחה את הטורניר עם הפסד לבורוסיה מנשנגלאדבך 1:0. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והוכרע בשל טעות נוראית של שוער דורטמונד, רומן ויידנפלר שממש בדקה האחרונה (בטורניר הזה משחקים 60 דקות) איבד כדור פשוט לרפאל וספק הכשיל אותו ברחבה. פילפ דאמס לא שאל שאלות ובעט את הפנדל פנימה.

במשחק השני הביסה באיירן מינכן אלופת אירופה ללא קושי את המבורג, 0:4 תוך תצוגת כדורגל מרשימה. טיאגו, קשר הרכש מברצלונה ערך הופעת בכורה בהרכב וראה את ג'רום בואטנג כובש את הראשון בדקה ה-12. מריו מנדז'וקיץ כבש את השני אחרי בישול של ריברי מהאוויר. טוני קרוס שחזר פציעה, התכבד בשלישי בבעיטה מרחוק והקינוח היה של תומאס מולר, שנגח מקרוב פנימה בדקה ה-52 וקבע עוד ניצחון מרשים לבווארים.

מחול השדים סביב ויין רוני עדיין לא תם

מרסל שמלצר שחקן דורטמונד מול רפאל שחקן מנשנגלאדבך. GettyImages
הפסד מפתיע. מרסל שמלצר מדורטמונד מול רפאל/GettyImages

מי שמאכזבת מאוד עד כה במשחקי ההכנה היא מונאקו עטורת הכוכבים, שנחלה הפסד שני ברציפות, הפעם 1:0 מול אוגסבורג החלשה. סאשה מולדרס כבש את שער הניצחון מול הצרפתים, שעלו בהרכב חזק מאוד עם שחקני הרכש הנוצצים כמו רדאמל פלקאו שהגיע מאתלטיקו מדריד, אריק אבידל וגם מוטיניו הפורטוגלי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

צפו בשער של סאשה מולדרס מאוגסבורג

מי שפתחה את היום היא מנצ'סטר יונייטד, שגברה בסידני 1:5 על כוכבי הליגה האוסטרלית במה שהיה הניצחון הראשון שלה תחת דייויד מויס. הקהל המקומי התאכזב מכך שאמיל הסקי ואלסנדרו דל פיירו לא השתתפו בהתמודדות, אבל נהנו מאבק הכוכבים של שחקנים כמו רובין ואן פרסי, ריו פרדיננד, ריאן גיגס ואחרים.

ג'סי לינגארד בן ה-20 כבש בדקה ה-11 ודני וולבק הכפיל בדקה ה-33. בסארט ברישה אמנם צימק ל-2:1 בדקה ה-52, אבל השדים האדומים הגיבו במהרה כשלינגארד ו-וולבק משלימים צמדים (54 ו-71 בהתאמה) וקובעים 1:4. רובין ואן פרסי חתם בדקה ה-87.

נציגה אנגלית נוספת ששיחקה היום היא ליברפול המתחדשת, שהשיגה גם היא ניצחון די קליל, 0:2 על נבחרת כוכבים מקומית של אינדונזיה. ברנדון רוג'רס פתח עם כמה שחקני רכש חדשים כמו סימון מינולה השוער שהגיע מסנדרלנד ודייגו אספס החלוץ שהגיע מסלטה ויגו, אך מי שכבש את השער הראשון בדקה העשירית היה פליפה קוטיניו, קשר הרכש שהגיע כבר בעונה שעברה מאינטר והציג יכולת טובה מאוד בחלק השני של העונה. בדקה ה-87 הבטיחה ליברפול את הניצחון משער של ראחים סטרלינג מול הרשת החשופה.

ג'סי לינגארד, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
כוכב היום. ג'סי לינגארד/GettyImages

מילאן הביסה את פרגולטסה מהליגה הרביעית באיטליה 1:5 משערים של בקאיה טראורה, אורבי עמנואלסון, רוביניו, קווין פרינס בואטנג, ואנדראה פטניה. צפו בתקציר:

סלטיק, ללא בירם כיאל, חזרה מפיגור כדי לנצח את ברנטפורד 1:2. צפו בתקציר:

אודינזה גברה על קווינס פארק ריינג'רס 1:2. צפו בתקציר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully