וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לואיס אנריקה יחליף את וילאנובה כמאמן ברצלונה"

בכלי התקשורת הקטלאנים משוכנעים שמאמן סלטה יחליף את וילאנובה בבארסה, שתפצה את סלטה ויגו ב-3 מיליון יורו

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

קרב הירושה על תפקידו של טיטו וילאנובה שעוזב את ברצלונה כבר החל. אחרי שאתמול (שישי) פורסמה רשימה ארוכה של מועמדים להגיע לברצלונה, מספר כלי תקשורת בספרד, בהם "מארקה" ו"אס" טענו שהמועדון כבר יצר קשר עם מאמנה של ניואל'ס אולד בויס לשעבר, חרארדו מרטינו הארגנטינאי (50).

אולם מנגד, תחת הטלוויזיה TV3 הקטלאנית מדווחת בצורה נחרצת שלואיס אנריקה הוא המועמד הוודאי לרשת את טיטו וילאנובה בתפקיד הנחשק ושלמרות שהאחרון מונה לאחרונה למאמנה של סלטה ויגו, שני המועדונים הגיעו לסיכום על כך שהוא יעזוב לברצלונה תמורת פיצוי של שלושה מיליון יורו.


עולם הכדורגל מחזק את טיטו וילאנובה

ברצלונה הודיעה: טיטו וילאנובה נאלץ להתפטר בשל מחלתו

רשימת המועמדים החלה עם לאודרופ ואנריקה

חרארדו מרטינו מאמן נבחרת פרגוואי. רויטרס
נחשב לאחד מהמאמנים הטובים בדרום אמריקה. מרטינו/רויטרס

הזכרת שמו של לואיס אנריקה טבעית לאור העבר העשיר שלו במועדון. הוא שיחק בקבוצה בשנים 1996-2004 בהן הפך לאחד מהסמלים שלה וב-2008 החל קדנציית אימון בת שלוש שנים בברצלונה ב'. התחנה הראשונה של אנריקה מחוץ לספרד הייתה קדנציה לא מוצלחת במיוחד כמאמנה של רומא. ב-8 ביוני הוא מונה למאמן סלטה ויגו, אבל כאמור על פי הדיווח ב-TV3, הגליסיאנים יהיו מוכנים לוותר עליו תמורת פיצוי.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יקבל את ג'וב חייו? אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

בתוך כך, יש לציין שלמרות מועמדותם של מרטינו ואנריקה, כלי התקשורת בספרד עדיין מציינים שורה ארוכה של מועמדים נוספים, ביניהם העוזר החדש רובי, שהגיע למועדון רק בחודש שעבר אחרי שהוביל את ג'ירונה מליגת המשנה לעונה הטובה בתולדותיה. גם מרסלו ביילסה, אנדרה וילאש בואש מטוטנהאם, יופ היינקס שהוביל את באיירן מינכן לטרבל נדיר והודיע על פרישה מאימון, ואפילו מאמן מכבי תל אביב לשעבר אוסקר גרסיה, שקיבל הקיץ את ברייטון.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully