וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק קרלייל: "מקל רק יכול ללכת ולהשתפר"

11.7.2013 / 13:27

מאמן דאלאס מאמין ברכז החדש שלו: "הוא רוקי, אבל הניסיון שלו יתרום לו". אלינגטון חתם, מגעים עם דלמברט ואודן

גל מקל הוצג אתמול (רביעי) באופן רשמי כרכזה החדש של דאלאס מאבריקס, ולאחר מסיבת העיתונאים והשיחה עם התקשורת הישראלית, ערך רכז נבחרת ישראל אימון שני במדי קבוצתו החדשה. על פי הדיווחים בתקשורת בדאלאס, קבוצת ליגת הקיץ של דאלאס תמשיך להתאמן היום בעיר ותצא מחר ללאס וגאס לקראת משחק הפתיחה שלהם בליגת הקיץ מול סקרמנטו קינגס. בתקשורת המקומית קיבלו את הסיקור הגדול סביב מקל בארץ בחיוך, "הישראלים עוטפים אותו כל כך עכשיו, לנו יהיה זמן להכיר אותו בהמשך", אמר בסיכום מסיבת העיתונאים אמש ארל סניד, שמסקר את הקבוצה עבור האתר הרשמי.

גל מקל הוצג בדאלאס: "גאה שלישראל שני נציגים ב-NBA"

גל מקל בראיון: "לעומרי חלק גדול בכך שאני כאן היום"

התקשורת בדאלאס: "מקל ינסה לצאת מהצל של כספי ולהביא גאווה לישראל"

שחקן דאלאס מאבריקס גל מקל. AP
""הישראלים עוטפים אותו כל כך עכשיו, לנו יהיה זמן להכיר אותו בהמשך". גל מקל/AP

"גל מאוד מצליח ברמה הבינלאומית, והוא גיבור גדול בישראל", אמר עליו מאמן ריק קרלייל בשיחה עם עיתונאים אחרי ההצגה הרשמית אמש. "אנחנו חושבים שהוא שחקן טוב מאוד, אבל אנחנו רוצים להיות שהציפיות כאן הן לא שהוא הולך להיות כוכב מהרגע הראשון. אנחנו חושבים שהוא שחקן טוב מאוד שיכול רק ללכת ולהשתפר. כמו שיין לארקין וריקי לדו, בליגה הזאת הוא רוקי, עקומת הלמידה שלו הולכת להיות כזאת שהוא יצטרך להתמודד איתה. הניסיון שלו יתרום לו, אין ספק".

שלושה משחקים יעבור מקל בליגת הקיץ, בהם הוא צפוי להתחלק בדקות המשחק ביחד עם שיין לארקין, מאחר ואף רכז נוסף לא ייבחן בקבוצה. בקבוצה צפויים לתת לשני הרכזים דקות משחק נרחבות ולא לבצע שינויים, כך שייתכן שבמשחק אחד או שניים דקות המשחק של הרכז לא יהיו רבות. מקל בחר את החולצה 33, שמסמלת את שמו בגימטריה, מה שגרם לכמה אוהדים להיזכר בשני השחקנים האחרונים שלבשו את הגופיה 33 במדי דאלאס, ברנדן הייווד וג'יימס סינגלטון, שניים שלא הצליחו .

ווין אלינגטון שחקן ממפיס גריזליס מול ריי אלן שחקן מיאמי היט. AP
צפוי לחלוק את העמדה מספר 2 יחד עם דווין האריס, וינס קארטר וג'יי קראודר. אלינגטון/AP

בינתיים בדאלאס לא מתעסקים רק בהגעה של הרכז הישראלי, אלא בנסיונות למצוא סנטר. ברנדן רייט צפוי לחתום על הארכת חוזה, אבל זה לא ישנה את האכזבה בחוסר ההצלחה לצרף את דווייט הווארד ובוויתור על אנדרו ביינום. שני המועמדים הבולטים כעת לתפקיד הם סמואל דלמברט, ששיתף פעולה עם עומרי כספי בסקרמנטו, וגרג אודן, הבחירה מספר 1 בדראפט 2007, שלא שיחק כבר שנתיים.

דאלאס החתימה אמש גם עם הקלע ווין אלינגטון, שעבר במהלך העונה שעברה לקליבלנד מממפיס, אליה הגיע רק בתחילת העונה. אלינגטון צפוי לחלוק את העמדה מספר 2 יחד עם דווין האריס, וינס קארטר וג'יי קראודר. בימים האחרונים היו שמועות על כך שהמאבריקס רוצים לצרף את מונטה אליס, שבחר להתנתק מחוזהו במילווקי, אך ההחתמות האחרונות מלמדות שלקבוצה לא נשאר מקום מתחת לתקרת השכר, אלא אם ינסו להביא אותו בטרייד, שיכלול גם את החתמת או ג'יי מאיו ושליחתו בטרייד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully