וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל בראיון: "לעומרי חלק גדול בכך שאני כאן היום"

10.7.2013 / 21:58

לאחר הצגתו, השיב הישראלי לשאלות העיתונאים הישראלים, וסיפר: "זו הייתה בחירה קלה. יש לי סבלנות. נוביצקי מדהים"

חלומו הגדול של גל מקל התגשם הערב (רביעי), כאשר רכז נבחרת ישראל הוצג באופן רשמי בקבוצתו החדשה, דאלאס מאבריקס מה-NBA, בשורותיה חתם לשלוש שנים. מקל דיבר עם העיתונאים האמריקאים, ולאחר מכן שוחח בשיחת ועידה גם עם מספר כתבים ישראלים.

גל מקל הוצג בדאלאס מאבריקס

חמש דוגמאות לפוינט גארדים שניצלו את ההזדמנויות עד תום

כל הדיווחים, הכתבות והניתוחים מהגעתו של גל מקל

שחקן דאלאס מאבריקס גל מקל מוצג לצד המאמן ריק קרלייל, הג'נרל מנג'ר דוני נלסון, שיין לארקין, ריקי לדו. AP
"אני מתכוון ללמוד ולקחת צעד אחרי צעד". מקל בהצגתו/AP

על הפרידה מהליגה בארץ: "אני אוהב את הליגה הישראלית, זאת ליגה טובה עם הרבה אמריקאים טובים שבאים לשחק, עם שחקנים ישראלים טובים מאוד. תהיה לי הזדמנות להתאקלם למהירות והאינטנסיבות של המשחק אבל אני מתכוון ללמוד ולקחת צעד אחרי צעד, ואני מאמין שאני אצליח, כולם רוצים שאצליח, אולי זה ייקח זמן אבל אני אגיע לשם".

על השיחות עם עומרי כספי: "דיברתי עם עומרי כמה פעמים לפני שחתמתי, אני רוצה להודות לו שהוא פתח את הדלת למדינה שלנו. הוא חלוץ, ואני רוצה להודות לו שהוא חיבר אותי עם דיוויד ת'ורפ המאמן האישי שלי כי בלעדיו לא הייתי מגיע לכאן. לעומרי יש חלק גדול בכך שאני כאן היום".

על ההגעה לדאלאס עצמה: "דאלאס ראו אותי בכמה משחקים בליגה הישראלית והיה לי מחנה טוב מאוד אצלם, הם היו מאוד מעוניינים ושמו הצעה טובה על השולחן. אני אוהב את העיר והאנשים שכאן, כך שזאת הייתה בחירה קלה".

גל מקל מוצג בדאלאס מאבריקס לצד המאמן ריק קרלייל, הג'נרל מנג'ר דוני נלסון. AP
"אוהב את העיר". מקל מוצג/AP

על אפשרויות ההשתלבות שלו בליגה: "אמרתי את זה במסיבת העיתונאים, אני לא צריך לחשוב על העונה אלא רק לשחק טוב בליגת הקיץ ולהתמקד בהווה. כשהליגה תגיע אתקדם שלב אחרי שלב, אלמד את הקבוצה ואת המקום שלי. ככה עשיתי ברוב הקריירה שלי, זה לא נעשה קל יותר. אני מחכה לאתגר הזה, אני רוצה לחשוב רק על ליגת הקיץ".

על האתגר הבא שלו: "האתגר הבא שלי כמו שאמרתי זה ליגת הקיץ, לשחק טוב ולצבור ביטחון. אני לא יודע מה לצפות מהשנה הראשונה, אני בא ללמוד. אם אעשה דברים טובים, אז דברים טובים יבואו. אני לא יודע כמה דקות אני רוצה לשחק, אני רק רוצה לקחת את זה יום אחר יום ולהכיר את כולם. אם אני אעבוד ואשאר חיובי ואקח את זה יום אחרי יום, אז דקות המשחק שלי יגיעו".

על המאמן שלו ריק קרלייל: "ריק עשה עליי רושם יוצא מן הכלל, זה לא מובן מאליו שבערב הראשון שלי בדאלאס המאמן יבוא לאכול איתי ועם אבא שלי והוא רצה לשמוע קצת עליי ועל הרקע ולספר קצת עליו. לא חושב שיש מה להשוות, בן אדם שלא מסתכל עליך מלמעלה אלא בגובה העיניים, בטוח שהוא דיבר עם החבר'ה האחרים. לי היה חשוב להבהיר לו שיש לי סבלנות ואני בא לעבוד, הוא אמר לי איך הוא רואה את הדברים, הוא כבר עקב אחריי, אמר לי מה הוא אוהב במשחק שלי ומה הוא רוצה שאשפר, והייתה ארוחת ערב מרגשת".

גל מקל מוצג בדאלאס מאבריקס לצד המאמן ריק קרלייל, הג'נרל מנג'ר דוני נלסון. AP
"הוא אמר לי איך הוא רואה את הדברים, הוא כבר עקב אחריי, אמר לי מה הוא אוהב במשחק שלי ומה הוא רוצה שאשפר, והייתה ארוחת ערב מרגשת". מקל עם ריק קרלייל/AP

על דירק נוביצקי: "היום ראיתי את נוביצקי במתחם האימונים והוא ניגש ואמר שדיברו איתו מהארץ. הוא אישיות וכל מי שנמצא פה בקבוצה מסביב מדבר עליו בצורה מדהימה, לאו דווקא על היכולות המקצועיות אלא על איזה בן אדם הוא, אבל היה אפשר לראות איך הוא באימון הראשון. נותנים לי פה הרגשה מדהימה, גם עם דירק שהוא מהטופ שבטופ".

על המרחק מהמשפחה: "כמובן שחברה שלי האהובה דניאל תהיה איתי פה, בטוח שהמשפחה תבוא לבקר, כרגע בליגת הקיץ אבא שלי יהיה איתי ויראה את המשחקים. זה התוכנית כרגע".

על בניית הקבוצה של דאלאס: "כשחתמתי זה היה רק אני ושיין, לא באמת חשבתי שאני בא על תקן רכז ראשון שיקבל 25 דקות למשחק, זה לא הפתיע אותי בכלל ההחתמות של הקבוצה, ידעתי שהן יגיעו. גם מהבחינה שדוויט הווארד הלך ליוסטון, הקבוצה נשארה עם הרבה כסף ביד והרבה מקומות למלא. אני שמח שקלדרון בקבוצה. בטוח שאני יכול ללמוד הרבה, גם דווין האריס הוא שחקן טוב מאוד ואני בטוח שאני אוכל ללמוד ממנו. כרגע הדבר שמעסיק אותי הכי הרבה זה האימונים וליגת הקיץ, ואני לא משתדל לחשוב רחוק".

על ליגת הקיץ: "ליגת הקיץ זאת הזדמנות טובה לעשות רושם טוב ולשחק ולצבור ביטחון. זאת תהיה חוויה חדשה בשבילי כי לא השתתפתי באירוע כזה. מבחינתי, באתי ליהנות, לקחת את כל הדברים הטובים מהחוויה הזאת. אני לא רוצה לשים עליי יותר מדי לחץ, אבל זה סוג של רושם ראשוני שאני יכול לעשות".

שחקן דאלאס מאבריקס דירק נוביצקי. AP
"אישיות וכל מי שנמצא פה בקבוצה מסביב מדבר עליו בצורה מדהימה, לאו דווקא על היכולות המקצועיות אלא על איזה בן אדם הוא". נוביצקי/AP
  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully