וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקהייל ב-2010: "כספי הרשים אותי כבר בגיל נוער"

צפו במאמן יוסטון מראיין את הישראלי כרוקי ומחמיא: "אני אוהב שחקנים קשוחים". אילו פורוורדים נוספים על הכוונת של יוסטון?

שלושה ימים לפני המועד הרשמי בו יכולים שחקנים חופשיים לחתום בקבוצות חדשות, הגיע אמש (שבת) עומרי כספי לסיכום עם יוסטון לסיכום על חוזה לשנתיים, וברוקטס קיבלו בסיפוק את הרכש החדש שיהיה חלק ממהפכה לא קטנה בסגל של קווין מקהייל.

לצד דווייט הווארד, שהודעתו על בחירתו ביוסטון מבין שלל המחזרות שלו עשתה רעש רב ברחבי ה-NBA, מצפים בטקסס לנסות ולהנחית גם את ריאן אנדרסון, שעשוי להתחרות גם הוא עם כספי על דקות בעמדות הפורוורד, כשבמקביל לסיכום עם כספי סיכמו הרוקטס גם על הארכת חוזהו של פרנסיסקו גרסיה בן ה-32, שחלק עם כספי את עמדת הסמול פורוורד בסקרמנטו בשנתו הראשונה בליגה.

מצא בית חדש: עומרי כספי יחתום לשנתיים ביוסטון

כבר בחודש פברואר חשפנו: הרוקטס מעוניינים בעומרי כספי

השבוע פרסמנו: כספי מועמד ליוסטון, תלוי בהווארד

עומרי כספי. GettyImages
חוזרים לשתף פעולה. עומרי כספי ופרנסיסקו גרסיה/GettyImages

כספי, שמיועד להחליף את קרלוס דלפינו כמחליף הראשון של צ'נדלר פארסונס, סומן על פי "יוסטון כרוניקל" על ידי מקהייל כמטרת רכש בולטת מכיוון שהוא שומר חזק, טוב התקפת המעבר, קשוח וקולע היטב מהפינה, והמאמן רואה בו כסמול פורוורד שיכול לתפקד גם כפאוור פורוורד בהרכבים נמוכים.

למהלכים האחרונים של יוסטון היו גם חשיבות כלכלית רבה, והקבוצה הותירה לעצמה חריגה בשווי 5.42 מיליון דולר מתקרת המשכורות לשנתיים הקרובות. בין המטרות הבאות של הג'נרל מנג'ר המוערך דריל מורי נמצאים הפורוורד ג'יימס אנדרסון, שמחזיק בחוזה לא מובטח, והפורוורד היווני קוסטס פפאניקולאו.

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב מול קוסטס פפאניקולאו שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
גם הוא בדרך ליוסטון? קוסטס פפאניקולאו/GettyImages

מכיוון שעד החתימה הרשמית של כספי לו ולקבוצה אסור להתבטא באופן פומבי בנוגע למעבר, נסתפק בינתיים בראיון הבא של כספי לצידו של טייריק אוואנס מימיהם כרוקיז בסקרמנטו, בו היה מקהייל אחד המרואיינים, וגילה שהוא מכיר את ביצועיו של הפורוורד הישראלי עוד מימיו כשחקן נוער.

"ראיתי אותו לפני 4-5 שנים בטורניר לגילאי 17", סיפר מקהייל, שהיה חלק מפאנל הפרשנים של האתר הרשמי של ה-NBA. "וחשבתי לעצמי 'מי זה הבחור הזה שנמצא בכל מהלך, וכולם כועסים עליו? כולם רצו להתעמת איתו. אני אוהב בחורים קשוחים שאוהבים להתלכלך".

צפו בראיון עם כספי, השאלה של מקהייל החל מ-1:48 בקליפ

כזכור, כספי הפך לשחקן חופשי הקיץ בסיומה של עונה מאכזבת במדי קליבלנד, שם לא הצליח לקבל מספיק הזדמנויות לדעתו. כבר במהלך העונה עצמה ניסה הפורוורד הישראלי לקבל טרייד שישלח אותו ליוסטון, אך הקאבלירס דרשו עבורו מחיר גבוה, ויוסטון החליטה להמתין לקיץ. עכשיו, אחרי החתמתו של הווארד, מיהרו ביוסטון לסגור את החוזה עם כספי. אגב, הבחירה ה-23 בה נבחר כספי בדראפט 2009 הייתה שייכת במקור ליוסטון, אבל זו העבירה אותה לסקרמנטו במסגרת הטרייד ששלח את רון ארטסט לרוקטס.

כאמור, העונה האחרונה של כספי בקליבלנד היתה הגרועה ביותר שלו בליגה הטובה בעולם. הפורוורד קיווה לבצע קפיצה משמעותית, אך במקום זה צנח בדקות המשחק שלו (רק 11.7 דקות לעומת 20.6 דקות בעונה שלפני כן), פתח בחמישייה רק במשחק בודד אחד, מה שהוביל גם לשאר ממוצעיו לרדת. כספי רשם 4 נקודות (לעומת 7.1 נקודות בעונה שעברה) ב-39% מהשדה והוריד 2.7 ריבאונדים (לעומת 3.5).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully