וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הווארד יהפוך את יוסטון לקבוצה הכי התקפית בליגה"

בארה"ב מנתחים את המהלך של סופרמן, שמכחיש שיש קשר לקובי. האוהדים של הלייקרס כבר שורפים גופיות של הסנטר

ההודעה של דווייט הווארד לעזוב את לוס אנג'לס ולשחק בארבע העונות הקרובות ביוסטון רוקטס היממה את ארצות הברית. ההחלטה של סופרמן לעזוב אחרי עונה אחת בלבד אמנם הייתה באוויר, אבל הבחירה ברוקטס גרמה ללא מעט תהיות והרמת גבות.

כבר לאחר ההחלטה הזו פורסם ב-ESPN שעומר אסיק שוקל לעזוב אחרי שהבין שמעמדו ברוטציה של הרוקטס תיפגע משמעותית. גורם המקורב לשחקן סיפר שאסיק לא מתכוון להיות שחקן מחליף, אבל עדיין לא החליט אם לדרוש טרייד. אחת האפשרויות שעלו הוא שיתקיים טריד עם אטלנטה שבמסגרתו יגיע ג'וש סמית' לקבוצה.

בינתיים הרשת החלה להיות מוצפת בסרטונים של אוהדי הלייקרס ששורפים את הגופיות של הווארד. אגב, לא צריך להיות בעלי זיכרון ארוך כדי לחזור לתמונות כמעט זהות בשנה שעברה, אז אוהדים של אורלנדו מג'יק שרפו גופיות של הסנטר אחרי העזיבה שלו להוליווד.

דווייט הווארד הודיע: "בחרתי ביוסטון"

עוד ב-NBA: אנדרה איגודאלה עבר לגולדן סטייט

דאלאס צירפה גם את חוסה קלדרון

סנטר לוס אנג'לס לייקרס דוויט הווארד. רויטרס
האמנם אין להחלטה קשר לקובי בריאנט? הווארד/רויטרס

גורם בלייקרס התייחס לפגישה שהתקיימה עם הווארד ביום שלישי האחרון שכבר בה נראה היה שסופרמן כבר גיבש החלטה לעזוב. "זה היה נראה שהוא כבר קיבל אז את ההחלטה. הוא כמעט לא הביט לנו בעיניים. הרגשנו כאילו שסתם בזבזנו את הזמן". ההחלטה עצמה, כך מספרים, נבעה בעיקר מכך שהוא לא הרגיש בנוח לשחק תחת מייק ד'אנטוני. על פי הדיווחים, המאמן אמר כמה מילים להווארד במהלך פגישה ביניהם שהשפיעו על ההחלטה של הסנטר.

הווארד עצמו סירב להתייחס לשאלת הסירוב להמשיך ולשתף פעולה עם קובי בריאנט, ואמר: "זה לא היווה גורם. פשוט הרגשתי שהעניין ביוסטון מתאים לי. זו הזדמנות אדירה. ג'יימס הארדן ואני יחד זה משהו לא ייאמן. יש לנו הזדמנות גדולה להתפתח יחד. הייתי סופרסטאר בליגה הזו ואני מרגיש ששנינו יכולים לצמוח ולשלוט ב-NBA כל עוד אנחנו בריאים. זה היה המפתח עבורי. אין לזה קשר לקובי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני יוסטון רוקטס, צ'נדלר פארסונס, ג'רמי לין, ג'יימס הארדן. AP
"הרוקטס אמורים להיות הכי מסוכנים במערב". הארדן ופארסונס/AP

בינתיים הפרשנים עסוקים בשאלת המהלך של הווארד. קווין ארנוביץ', למשל, טוען ש"אין במקרה הזה החלטה שגויה. כל סיטואציה מציעה משהו ספציפי, אם זה כסף, עניין גאוגרפי, חברים לקבוצה או תרבות. הנוסחה של יוסטון חכמה מבחינת הווארד. זה שוק גדול, אבל אין את הברק של הוליווד. הוא מקבל את ג'יימס הארדן ותמיכה של קלעים כמו צ'נדלר פרסונס וכנראה את ג'וש סמית' בעמדה 4".

בעקבות צירופו של הווארד, טוענים בארצות הברית שמעמדה של יוסטון משתדרג במערב משמעותית. די ג'יי פוסטר מסביר: "יוסטון כבר הייתה בין שש הראשונות בעונה שעברה, והשיפור של בחורים כמו הארדן, צ'נדלר פרסונס ופטריק בברלי בצירופו של הווארד יכולה להפוך אותם לקבוצה הכי טובה מבחינה התקפית. צריך להמתין ולראות מה יהיה עם אסיק וג'רמי לין, אבל הרוקטס אמורים להיות הכי מסוכנים במערב".

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully