וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס צירפה גם את חוסה קלדרון

הספרדי של דטרויט, שחוזר גם על ידי סקרמנטו, ישחק במשבצת של גל מקל בארבע השנים הקרובות תמורת כ-29 מיליון דולר

אחרי שסיכמה עם גל מקל על צירופו, דאלאס ממשיכה להתחזק והיום (שבת) היא הודיעה על סיכום שהגיעה עם גארד נוסף, חוסה קלדרון. החוזה של השחקן הספרדי מוערך בכ-29 מיליון דולר לארבע שנים. קלדרון ששיחק בעונה שעברה בדטרויט העמיד ב-28 משחקים ממוצעים של 11.6 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-6.6 אסיסטים.

דווייט הווארד הודיע: "בחרתי ביוסטון"

אנדרה איגודאלה עובר לגולדן סטייט

אל ג'פרסון סיכם בשארלוט, ג'יי אר סמית' נשאר בניקס

חוסה קלדרון שחקן דטרויט פיסטונס. AP
חיזוק מעניין. חוסה קלדרון/AP

קלדרון שיחק גם בטורונטו במהלך העונה שעברה וב-45 משחקים הוא הסתפק ב-11.1 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-7.4 אסיסטים. הגארד הספרדי שיחק במדי הנבחרת בין 2002 ל-2012 ועוד קודם לכן היה שותף לנבחרת הצעירה של ספרד. קלדרון ייצג את הנבחרת במשחקים האולימפיים בלונדון בשנה שעברה כאשר ספרד זכתה במדליית הכסף.

נכון לרגע זה, מצבת הרכזים של דאלאס כוללת מלבד מקל וקלדרון גם את דארן קוליסון, שצפוי לעזוב את הקבוצה. בנוסף, בדראפט האחרון קיבלה הקבוצה את שיין לארקין, הרכז הצעיר ממכללת מיאמי, שהגיע בטרייד דרך אטלנטה לאחר שנבחר במקום ה-18, מה שמקנה לו חוזה מובטח. לקלדרון, אגב, הייתה הצעה גם מסקרמנטו אבל השחקן העדיף קבוצה עם סיכויים טובים יותר להגיע לפלייאוף.

* או ג'יי מאיו סיכם עם מילווקי את תנאיו לשלוש השנים הקרובות תמורת 24 מיליון דולר. ההסכם יכול להיחתם רק החל מיום הרביעי הקרוב על פי חוקי הליגה. מאיו קלע בממוצע 15.3 נקודות למשחק במדי דאלאס והוסיף 4.4 אסיסטים.

* אטלנטה סיכמה על חוזה לשנתיים עם הפורוורד פול מילסאפ תמורת 19 מיליון דולר. יוטה ויתרה על הזכויות שלה לגבי השחקן כדי לפנות מקום לטרייד עם גולדן סטייט. מילסאפ קלע 14.6 נקודות והוריד שבעה ריבאונדים בממוצע למשחק בג'אז בעונה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully